Terapy

Lily Musters

Snelle levering. Retourneren gaat via postnl, waarbij je de portokosten zelfs retour krijgt.

Reageren goed op mails

Margriet Cornelisse

Goede service

Duidelijke site met film

Reactie Terapy:

Hallo Margriet
Bedankt voor je positieve review , altijd leuk om te horen dat klanten tevreden zijn :)
Vriendelijke Groet
Het Terapy Team

Anneke Schellingerhout

FANTASTISCH

Geweldige service, snelle levering, denken mee

Gwendo Van der klei

Ik heb meerdere zitzakken, waaronder ook de andere merken als zeg maar de Vette concurrent.
Maar iedereen zit altijd in de Terapy zakken, die zijn altijd bezet!
Terapy zak ziet er direct...
Maar iedereen zit altijd in de Terapy zakken, die zijn altijd bezet!
Terapy zak ziet er direct al, zonder dat er iemand in zit aantrekkelijker uit.
Echt een zak om in te ploffen en direct goed zit met overal gelijke steun op de rug en onderbenen, ook de stof vind men veel aangenamer.

zitcomfort

Katell TURPIN

Tweede terapy-aankoop en nog steeds blij met de kwaliteit van het product. Aan de andere kant ben ik erg teleurgesteld over de Franse chronopost transportservice. We betalen vrij hoge verzendkosten... Tweede terapy-aankoop en nog steeds blij met de kwaliteit van het product. Aan de andere kant ben ik erg teleurgesteld over de Franse chronopost transportservice. We betalen vrij hoge verzendkosten om vertragingen en problemen van ontvangstplaatsen op te merken

Productkwaliteit

Mireille Heijnen

Geweldige zitzak, niet zoals andere. Deze ondersteunt en zit heerlijk. Kost wel veel, maar is het waard. Goed geholpen in de showroom zelf en snel verzonden naar ons huis.

goed product, aardige mensen, goed geholpen

Pieter Vos

Bestelling ging vlot en werd snel uitgevoerd.

Klantvriendelijk

Grace van Kempen

Goede service, levering volgens afspraak

snelle levering, goede kwaliteit

Felix De Wispelaere

Ontgoochelend: gat in een van de hoezen en navulling slechts 200liter ipv de bestelde 350liter. Zie mijn email naar customerservice@terapy.eu

website

Gemma Baltussen