Terapy

Ricardo V Vugt

Goed: helder en snel

Helder en duidelijk

Annemarie Henken

Heel prettig en vriendelijk bedrijf, goed en snel in contact

duidelijk

Patricia Bilderbeek

Leuke en mooie producten. Bezorging van zitzak zonder verpakking in de doos. Retour zenden helaas niet gratis.

Mooie producten

Marcel Hagen

I like the fact, that I can buy new covers for my Therapy bean bag. Unfortunately the white cover is slightly see through - as there are some black “pearls” in the bag, it is now a bit spotty…

Changeable covers

Sandra de Zeeuw

Top! Zeer persoonlijk en goed meedenken met vraag eens klant.

Persoonlijk

Bas Veenendaal

Uitstekend.

Uitstekend product. Ons eerste kussen was na 5 jaar intensief gebruik door de kinderen op. Nu hebben we er voor beiden één aangeschaft.

Willy Davids

Na mijn laatste aankoop, een Eeny, Meeny en Minie kussenset, bemerkte ik dat mijn vorig set kussens na een half jaar niet meer dan de helft aan omvang had. Na enige mails hierover verzonden te... Na mijn laatste aankoop, een Eeny, Meeny en Minie kussenset, bemerkte ik dat mijn vorig set kussens na een half jaar niet meer dan de helft aan omvang had. Na enige mails hierover verzonden te hebben, is het probleem voor mij opgelost door toezending van een doos met een paar liter bolletjes. Er ging alleen iets mis bij het openen. Toen ik de doos openknipte, knipte ik gelijk de verpakking van de bolletjes open! Gelukkig is het uiteindelijk goedgekomen en zijn mijn kussens nu weer redelijk goed gevuld !

Uitgebreide informatie over het gebruik

Willeke Machiels

Super product maar kleuren zijn echt achterhaald

Comfy

Jacotine van Dongen

Mooie producten, prima levering

Duidelijke uitleg over bestellen enz.

Edith Scholten

Heel goede ervaring, leuke spullen en goede klantenservice.

Fijne producten en superbehulpzame klantenservice.