Terapy

M.

Vriendelijk in contact, snel met reactie.

Ik had een mailtje gestuurd met een vraag over mijn order van die avond ervoor. Ik werd letterlijk twee tellen later opgebeld en werd zeer hartelijk geholpen.

joleen kruijt

snelle afhandeling

R

Very poor delivery update

Reactie Terapy:

Goedeavond heer R
Het klopt dat u een weekeind heeft moeten wachten op een reactie.
Goedeavond heer R
Het klopt dat u een weekeind heeft moeten wachten op een reactie.
Wij hadden volgens mij netjes aan u doorgegeven dat wij op antwoord van DHL zaten te wachten. Trouwens op dat antwoord wachten wij nog steeds maar hebben wel de maandag na dat desbetreffende weekeind u gelijk een andere nieuwe zitzak toegezonden die toch wel de volgende dag geleverd werd?
Dus wij hopen dat u alsnog tevreden bent gesteld.
Nu is het nog even afwachten wanneer DHL de te laat geleverde Zitzak komt ophalen.
Als dit te lang gaat duren dan kom ik die persoonlijk ophalen.
Hopelijk bent u nu alsnog tevreden want ontevreden klanten willen wij zo min mogelijk hebben.

Inge Knopper

Super snelle service. Goede bereikbaarheid

Service

Klaas Jongeneel

Ben zeer tevreden over mijn aankoop bij Terapy , was toch niet blij met mijn eerste gekozen kleur , super opgelost , werdt gelijk een retour aangemaakt en een nieuwe hoes opgestuurd !!

Hele vriendelijke mensen , gelijk contact als je bel !

Sander

Super product! Makkelijk besteld, Terapy is snel en accuraat met antwoorden op vragen en nu genieten van de zitzak

Goede communicatie

Rosanna Vd woude

Had hier al eerder besteld. Maar nu aanvulling voor thuis. Werd na de bestelling gebeld of het de volgende dag geleverd kon worden

Duidelijk en overzichtelijk

Elisa De jong

Zoals het hoort!

De producten!

Karen Van Nuffelen / ROVIN

Alles netjes en snel verlopen

lijkt een prima, kwalitatieve zitzak te zijn

Monika van der Veen

Fijn bedrijf, zeer klantvriendelijk!

Klantvriendelijk en heldere communicatie