Terapy

JT Rigter

Prima service, snelle levering

Geven na bezorging nog tips over het product

Anne-Marie

Top servicešŸ‘

Top service, betrouwbaar, vriendelijk.

Mariƫt Hiemstra

Zitzak Baloo besteld. Snel geleverd, fijn en adequaat contact en de zitzak is een hit! Wat een fijne plek om tot rust te komen.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Veerle van den Heuvel

Uitermate tevreden over mijn recente ervaring met Terapy.eu. Wat een geweldige service. De nieuwe beheerders zijn uitermate klantvriendelijk. Ze houden hun woord , reageren snel en geven een top... Uitermate tevreden over mijn recente ervaring met Terapy.eu. Wat een geweldige service. De nieuwe beheerders zijn uitermate klantvriendelijk. Ze houden hun woord , reageren snel en geven een top kwaliteit aan service. Ze pakken meteen door als er problemen zijn en ik voel mij als klant echt gewaardeerd en gerespecteerd.
Ik raad hen dan ook bij iedereen die ik ken aan. En mocht deze review online komen en u als lezer twijfelt nog. Dan kan ik u enkel zeggen, niet twijfelen... doen. Heb je nog vragen, contacteer het bedrijf. Ze zijn geweldig in het u verder helpen.

Geweldige klantenservice.

Micha Kuiper

Het zit fantastisch. Het is flexibel, je hebt meerdere mogelijkheden. Licht verplaatsbaar.

het zit fantastisch. Het is flexibel, je hebt meerdere mogelijkheden. Licht verplaatsbaar.

eve

Positieve ervaring maar de zitzakhoezen zijn wel prijzig

leuke zitzakken, zitten erg goed

Anne

Prima communicatie

Theresa Wever

Snelle levering, top kwaliteit product!

Goeie info over product

Renee Peeters

Zeer klantvriendelijk!

Goed product, gaat lang mee (8 jaar). Zeer klantvriendelijk, op initiatief van verkoper werd een tweede kleur hoes meegestuurd met de zitzak zodat we de beste kleur thuis konden kiezen en de andere... Goed product, gaat lang mee (8 jaar). Zeer klantvriendelijk, op initiatief van verkoper werd een tweede kleur hoes meegestuurd met de zitzak zodat we de beste kleur thuis konden kiezen en de andere hoes weer (kosteloos) terug mochten sturen.

Brenda Nusse

Ik heb jaren terug een ballou gehad met veel plezier en me zoontje wilde een zitzak dus heb direct bij jullie besteld

Reactie Terapy:

Goedemiddag mevrouw Brenda,
Vreemd dat u nog geen reactie hebt gehad op uw vraag via onze website.
Goedemiddag mevrouw Brenda,
Vreemd dat u nog geen reactie hebt gehad op uw vraag via onze website.
Er lopen wat dingen mis op de site maar in principe trachten wij dezelfde dag nog te reageren.
Maar wat wij zeker naar vinden is te horen dat de klantvriendelijkheid niet netjes is.
Kunt u ons misschien een mail sturen wat de problemen zijn ? Wij willen dit graag met u oplossen.
Ik heb nml net even in ons systeem gekeken maar het emailadres wat is gebruikt geeft bij ons een foutmelding maar gelukkig waren de adres gegevens wel goed zodat de zitzak kon worden afgeleverd.