Terapy

Karin

Jammer genoeg had ik een te grote zitzak besteld, maar desondanks heb ik een super service ervaren. Ik moet zeggen dat ik niet vaak deze service krijg. Ik wilde de zitzak die ik had besteld terug... Jammer genoeg had ik een te grote zitzak besteld, maar desondanks heb ik een super service ervaren. Ik moet zeggen dat ik niet vaak deze service krijg. Ik wilde de zitzak die ik had besteld terug sturen omdat het toch echt veels te groot was. Vanwege de verpakking paste deze doos niet in de bus van mijn man dus heb ik het bedrijf gebeld met de vraag of de zitzak opgehaald kon worden. Ik heb gesproken met Ron, die mij tot aan het eind heeft geholpen. Hij had een ophaalmoment voor mij geregeld via DHL + een retour etiket voor mij opgestuurd (omdat ik niet in de gelegenheid was deze zelf te printen). Op de dag dat DHL het pakket zou ophalen - waar ik trouwens een hele dag voor thuis moest blijven - was er rond 21.00u nog niemand van DHL komen opdagen. Eerder op de dag had Ron mij zelfs al gemaild, uit interesse en check, of de zitzak al was opgehaald. Uiteindelijk is er helemaal niemand van DHL langsgeweest. Dit liet ik Ron via de mail weten en laat in de avond reageerde hij hier zelfs nog op. Ron zou hier de volgende dag gelijk voor mij achter aan gaan. Dit had Ron ook gedaan, maar het was een heel gedoe met DHL. Ron heeft door het gedoe voorgesteld om de zitzak zelf persoonlijk bij mij op te komen halen, wat een service!

Twee dagen daarna had ik het aankoopbedrag terug op mijn rekening.

Alleen al door de service zou ik Terapy aanbevelen.

Ik hoop dat de service zo zal blijven. Heel veel succes met het bedrijf.

Groetjessss

Servicegericht, oplossingsgericht, goede en snelle communicatie

Karen Walthuis

Overzichtelijk

Reactie Terapy:

hartelijk dank voor uw reactie.
hier zijn wij heel blij mee.

Marieke POST

Leuke branding, goede productpresentaties, snelle service, goede kwaliteit

Rianne Noor

Super shop, fantastische service en advies

Snelle reactie op vragen via mail, goed advies en snelle verzending.

Lorette Boersen

Tevreden over bestelgemak en rappe levering.
Leuke info filmpjes op de site van de verschillende zakken

Heldere uitleg van de verschillende zakken

Francis

Goede ervaring!

Mailcontact was top!

Laure-Anne Visele

Ongelooflijk goede klantenservice. Ik was op zoek naar iets dat ik niet makkelijk op de website kon vinden, en ik belde dus voor hulp. Er werd direct opgenomen door iemand die de zaak inside-out... Ongelooflijk goede klantenservice. Ik was op zoek naar iets dat ik niet makkelijk op de website kon vinden, en ik belde dus voor hulp. Er werd direct opgenomen door iemand die de zaak inside-out kent, en die heel goed advies gaf.

Toen ik na afloop niet overtuigd was over de kleur, dachten ze echt mee.

Ik ontving allebei mijn pakketten binnen 24u ook.

Een min puntje zijn de prijzen. 80 euro voor een poef hoes is wel heeeeel duur.

Klantenservice, flexibiliteit, meedenken, snelle aflerevingen, prettige omgang met klanten

JT Rigter

Prima service, snelle levering

Geven na bezorging nog tips over het product

Anne-Marie

Top servicešŸ‘

Top service, betrouwbaar, vriendelijk.

Mariƫt Hiemstra

Zitzak Baloo besteld. Snel geleverd, fijn en adequaat contact en de zitzak is een hit! Wat een fijne plek om tot rust te komen.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit