Terapy

Goedele Happaerts

Ondanks dat er eerst een verkeerde bestelling werd geleverd, toch een zeer positieve ervaring. Therapie heeft dit snel n efficiënt opgelost. De klantendienst heeft me onmiddellijk terug gebeld en... Ondanks dat er eerst een verkeerde bestelling werd geleverd, toch een zeer positieve ervaring. Therapie heeft dit snel n efficiënt opgelost. De klantendienst heeft me onmiddellijk terug gebeld en correct op de hoogte gehouden hoe de wissel ging plaatsvinden.

Goede communicatie

MM

Fijne hoes voor de zitzak. Helaas alleen gebruikt en blijkbaar opnieuw gewassen. Voor het bedrag mag je een nieuw product verwachten maar omdat er verder niets aan mankeert maken we er verder geen... Fijne hoes voor de zitzak. Helaas alleen gebruikt en blijkbaar opnieuw gewassen. Voor het bedrag mag je een nieuw product verwachten maar omdat er verder niets aan mankeert maken we er verder geen probleem van

Hele snelle levering, dezelfde dag nog

Reactie Terapy:

De hoezen komen uit Israël en hebben na hun lange reis heel zelden een penetrante geur, in dat geval frissen wij ze even op.
Ze zijn dus absoluut niet 2de hands.
Maar we hadden dit inderdaad...
Ze zijn dus absoluut niet 2de hands.
Maar we hadden dit inderdaad even moeten communiceren.
MvG Sylvia

Stephany

Top

Communicatie

Martinique Scheper

Prima! De kleur die we wilden was niet op voorraad helaas. De communicatie hierover een service top.

Helder en duidelijk

Patricia Van Impelen

Snel bezorgd en de chauffeur was heel vriendelijk.

Snelle service

Philip Kennes

Super

Kwaliteit

J.M. van Meegen

Eerste ervaring met Terapy.eu. Bestelling en info over vertraagde levering waren netjes, wijze van aflevering slecht.

Snelle en goede info na bestelling over status en vertraging.

Beste mevrouw van Meegen,
zoals zojuist in een mail aan u geantwoord, bedankt voor uw feedback en deze review.
Beste mevrouw van Meegen,
De wijze van aflevering zoals door u omschreven gaan wij kijken hoe wij hiermee aan de slag kunnen maar het moet wel allemaal milieubewust blijven zoals ik u verteld heb,
Hartelijk dank in ieder geval en hopelijk tot een andere keer .

Peter Tryk Harbo

In english

In english eller dansk

Good evening Peter.
The question here was how our service was and how the Sækkestol fits at yours
thank you for your review and hope you have a lot of fun with the Sækkestol

Mandy Mouw

De uitleg van het kussen.

Ronny Michiels

Top