Terapy

Marijke Rietveld

Heerlijke zit zak. Mijn zoon van 6 slaapt erop. Levering was fantastisch. Ze waren mega snel met leveren na 3 uur bestellen had ik het in huis ❤️🙏🏻.

Cm Gouw

Zeer goed

Goede service

NATHALIE SEGHERS

TOP product

fijne begeleiding bij keuzes

Familie Harskamp

Uitstekende service. Kleur die wij besteld hadden viel in het echt tegen. Er werden meteen meerdere hoezen kosteloos opgestuurd waar wij uit mochten kiezen en de zitzak mocht gewoon gebruikt worden.... Uitstekende service. Kleur die wij besteld hadden viel in het echt tegen. Er werden meteen meerdere hoezen kosteloos opgestuurd waar wij uit mochten kiezen en de zitzak mocht gewoon gebruikt worden. Erg vriendelijk te woord gestaan. Ook de zitzak zelf bevalt erg goed. Geeft genoeg tegendruk, zakt niet in elkaar. Erg blij mee!

Fantastische service. Goed product.

A.G.C.M. de Rijk

Heel erg goed en service gericht.

Kwaliteit

Frank Jonker

Snel contact, snelle levering, topkwaliteit.

Ik wilde extra informatie. Zowel via telefoon als via de mail werd snel gereageerd.

Alsu Veer

Uitstekend geholpen

Therapie collega belde me kort na het plaatsing van bestelling om zeker te stellen dat de maat in orde is. En ze gaf me uitstekend advies daarna! Mijn complimenten voor Sylvia

Reactie Terapy:

Beste Alsu,
Dank je voor het compliment en je feedback ... we zijn de site constant aan het verbeteren.
MvG Sylvia

Goedele Happaerts

Ondanks dat er eerst een verkeerde bestelling werd geleverd, toch een zeer positieve ervaring. Therapie heeft dit snel n efficiënt opgelost. De klantendienst heeft me onmiddellijk terug gebeld en... Ondanks dat er eerst een verkeerde bestelling werd geleverd, toch een zeer positieve ervaring. Therapie heeft dit snel n efficiënt opgelost. De klantendienst heeft me onmiddellijk terug gebeld en correct op de hoogte gehouden hoe de wissel ging plaatsvinden.

Goede communicatie

MM

Fijne hoes voor de zitzak. Helaas alleen gebruikt en blijkbaar opnieuw gewassen. Voor het bedrag mag je een nieuw product verwachten maar omdat er verder niets aan mankeert maken we er verder geen... Fijne hoes voor de zitzak. Helaas alleen gebruikt en blijkbaar opnieuw gewassen. Voor het bedrag mag je een nieuw product verwachten maar omdat er verder niets aan mankeert maken we er verder geen probleem van

Hele snelle levering, dezelfde dag nog

Reactie Terapy:

De hoezen komen uit Israël en hebben na hun lange reis heel zelden een penetrante geur, in dat geval frissen wij ze even op.
Ze zijn dus absoluut niet 2de hands.
Maar we hadden dit inderdaad...
Ze zijn dus absoluut niet 2de hands.
Maar we hadden dit inderdaad even moeten communiceren.
MvG Sylvia