Terapy

Ec

Reactie Terapy:

Goedemiddag mijnheer of mevrouw Hickel,
Heel vreemd dat u aangeeft dat gratis retourneren niet mogelijk is.
Goedemiddag mijnheer of mevrouw Hickel,
Heel vreemd dat u aangeeft dat gratis retourneren niet mogelijk is.
Dat is juist in Nederland ons motto. Klopt de kleur niet dan doen wij die gratis voor u omruilen.
Graag komen wij met u hierover in gesprek,
Met vriendelijke groet
Team Terapy Ron en Sylvia

W.a. Hanenberg

Briefje bij de bestelling, dat ze me geprobeerd hadden te bellen over de postcode en dat ze nu hoopte dat de bestelling goed binnen zou komen

Cantum

Fijne service en top om te betalen met cadeaukaart

Betalen met cadeaukaart

Pascale van Dopperen

Ontzettend fijne service, de zitzak werd nog de zelfde dag persoonlijk afgeleverd op de school

service

maureen sonke

Klantvriendelijk

k v

Ok

Everything as advertised

Reactie Terapy:

Beste Karolis V
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te lezen dat er zoveel goed is maar jammer dat er dan een overall van 2 uit 10 staat.
De prijs die u betaald heeft is gewoon...
Beste Karolis V
Hartelijk dank voor uw review.
De prijs die u betaald heeft is gewoon marktconform en wordt al jaren op dit niveau aangehouden.
Vwb de aftersales ben ik benieuwd hoe u dit heeft kunnen beoordelen want volgens mij hebben wij geen contact gehad met betrekking tot ook maar iets.
Ik wens u en uw familieleden heel veel zitzakplezier met deze mooie groene hoes.
Team Terapy

Ingrid van der Horst Hansman

Fijn telefoon gesprek gehad nadat ik dacht dat de hoes te klein was die ik besteld had. Maar door de uitleg is het me gelukt om de hoes erom heen te krijgen. Zeer behulpzaam en mocht het me toch... Fijn telefoon gesprek gehad nadat ik dacht dat de hoes te klein was die ik besteld had. Maar door de uitleg is het me gelukt om de hoes erom heen te krijgen. Zeer behulpzaam en mocht het me toch niet lukken ze zelf bereid waren om te komen helpen alleen de afstand was wel een dingetje. Maar dat moest dan gebeuren wanneer ze dan in de buurt waren.
Erg bij met mijn zitkussen met de nieuwe hoes erom heen.

Oplossingsgericht

Carollyne Tjong Ayong/ Lepeltje Lepeltje Knuffelsessies & Massage

Al 9 jaar heb ik zowel in mijn praktijk als thuis met veel genoegen en gebruiksgemak een aantal verschillende Terapy-producten. Mijn cliënten zijn ook erg enthousiast dat ze er bij mij gebruik van... Al 9 jaar heb ik zowel in mijn praktijk als thuis met veel genoegen en gebruiksgemak een aantal verschillende Terapy-producten. Mijn cliënten zijn ook erg enthousiast dat ze er bij mij gebruik van kunnen maken tijdens de sessies. Daarbij raad ik hen soms ook aan om zelf een Baloo of bijvoorbeeld Uli (één van de drie formaten) aan te schaffen voor hun ontspanning thuis. Het contact met de eigenaren en medewerkers altijd vriendelijk. Sinds vorig jaar rond deze tijd heeft een nieuwe eigenaar het Terapy-stokje overgenomen en ik kan alleen maar zeggen dat ik heel leuk contact met hem heb. Dank aan heel team Terapy, ga zo door en ik verheug me op verdere samenwerking.

Fijne, klantvriendelijke eigenaar die open staat voor vragen en ideeën betreffende de producten.

Lorissa

Ontzettend fijn contact via social media! Terapy staat klaar voor de klant en bezorgd je een enorm prettig ervaring. Als je eenmaal zo'n zitzak hebt, wil je geen andere meer :)

Snelle communicatie, makkelijk te bereiken, fijn contact

Alice Van Pooy

Snelle reactie, zeer goede service