Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Wij vinden Ter Huurne een erg fijne zaak. Doe advies, correcte behandeling en ook correcte afhandeling. Gewoon: erg prettig.

Gerard

Plaatsing Tuinkamer

G.M.J. GERRITSEN

Bijzonder goed contact. Afspraken zijn duidelijk en worden waar gemaakt. Prijs -kwaliteit uitstekend. Monteurs, vriendelijk en deskundig, fijn om ermee te werken.

Prima.
Alles op tijd geleverd en goed gemonteerd

de Klerk

Installatie ging stipt op tijd en zoals afgesproken.

Deskundig, scherp geprijsd (20% lager dan concurrent), duidelijke en volledige offerte, punktueel.
Zeer tevreden over het eindresultaat.

fam. J. Branderhorst

Onze ervaring met Ter huurne Serres & Glassytemen is erg positief te noemen. In de ontwerpfase hebben we een aantal wijzigingen doorgevoerd, dat was gelukkig allemaal mogelijk. Na de installatie,... Onze ervaring met Ter huurne Serres & Glassytemen is erg positief te noemen. In de ontwerpfase hebben we een aantal wijzigingen doorgevoerd, dat was gelukkig allemaal mogelijk. Na de installatie, welke vlekkeloos verliep, bleek dat de driver toch iets vochtig was geworden en daardoor kapot is gegaan. Ter Huurne stuurde de volgende dag zonder verdere kosten een nieuwe. Uitstekende service dus!

C.J. Bak

Gedegen vakwerk, professioneel vakmanschap, betrouwbaar. Onze serre is keurig afgewerkt. Beslist een aanrader!

L. H. Oldenburger

Betreft het plaatsen van een voorkant (schuifpuien) van een bestaande serre. Alles vlot en volgens afspraak.