Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

klaartje

Het eindresultaat is een prachtige serre. Maar de weg ernaar toe was ook heel plezierig: prettige mensen die veel verstand hebben van de technische details. Hierover kunnen ze ook heel goed... Het eindresultaat is een prachtige serre. Maar de weg ernaar toe was ook heel plezierig: prettige mensen die veel verstand hebben van de technische details. Hierover kunnen ze ook heel goed adviseren.
De bouw ging heel vlot en vlekkeloos.

R. Ruijter

Fijne ervaring. Heb echt een mooie "lichtstraat"gekregen. Tevens warden wat advise (alternatieven) qua maatvoering aangegeven wat dan iets voordeliger was.

We zijn prettig geholpen er is goed mee gedacht en geadviseerd. Ook het bouwen is goed verlopen.

Deskundig advies. Snelle en keurige levering. Netjes afgewerkt.

Speelman

Ter Huurne BV heeft in onze uitbouw een dakraam van 1,5 bij 3 meter geplaatst. De afspraken zijn nagekomen en wij zijn erg tevreden over het resultaat.

lemstra/abma

Prima geleverd en al 2 maanden bewondering van buren en plezier voor ons.
Prima geleverd en al 2 maanden bewondering van buren en plezier voor ons.
Aannemer heeft er foto's van gemaakt. (onze aannemer is ook heel pressies en heeft ervoor gezorgd dat jullie zonder probleem konden plaatsen)

Han Holterman

Zeer positief

Goede ervaring, mensen weten waarover ze parate en zijn deskundig!

S. Uuldriks

Prima zaken doen!

Deskundig, hulpvaardig, betaalbaar en flexibel. En dan ook nog een mooie tuinkamer.