Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Peter DvH

Zeer positieve ervaring met Ter Huurne. Vooraf hebben ze goed advies gegeven. De plaatsing hebben ze keurig in een dag afgerond. Toen er naderhand een kleine lekkage bleek te zijn kwamen ze meteen... Zeer positieve ervaring met Ter Huurne. Vooraf hebben ze goed advies gegeven. De plaatsing hebben ze keurig in een dag afgerond. Toen er naderhand een kleine lekkage bleek te zijn kwamen ze meteen langs en hebben het het gelijk kunnen verhelpen.

We zijn erg positief over dit bedrijf, alles is naar wens verlopen. Je word zorgvuldig geholpen en serieus genomen. Men levert kwaliteit!

S.Seunke

Ter Huurne heeft voor ons een inklapbaar glazen windscherm gemaakt, dat op alle fronten voldoet aan onze verwachtingen.Grote deskundigheid , goede kwaliteit en een prima service.

A.Smits

Fijn bedrijf komt afspraken na en levert kwaliteit
Kortom een aanrader

En we genieten al de hele zomer van onze mooie overkapping met glazen schuifwand?

M.J. Mooiweer

De gesprekken voor aankoop van de carport zijn prima bevallen. Goede voorlichting en aangeven van de mogelijkheden. Ook bijstellingen in verband met afwijzen vergunning waren geen probleem. De gesprekken voor aankoop van de carport zijn prima bevallen. Goede voorlichting en aangeven van de mogelijkheden. Ook bijstellingen in verband met afwijzen vergunning waren geen probleem.
Jammer genoeg werd de toezegging dat het plaatsen in een dag zou gebeuren niet nagekomen. Hiervoor moest toch nog een extra morgen worden ingepland. Ook was een bewegingsmelder voor de verlichting in eerste instantie niet aanwezig.
Aan het eind van de werkzaamheden wilden de monteurs vertrekken, terwijl er duidelijk een afwerklijst op de carport scheef bevestigd was. Toen ze hierop werden aangesproken, werd er iets geagiteerd gereageerd. Gelukkig werd het wel opgelost.
Het eindresultaat is prima!

Wij zijn heel erg blij met onze serre! Super mooi geworden en aardige mensen die er werken die netjes te werk gaan.

Fam. Van Vroonhoven

Wij hebben sinds januari 2017 een prachtige carport waar we erg blij mee zijn. Door onze omgeving worden wij gecomplimenteerd met dit mooie ontwerp. Onze ervaring met uw bedrijf zijn louter... Wij hebben sinds januari 2017 een prachtige carport waar we erg blij mee zijn. Door onze omgeving worden wij gecomplimenteerd met dit mooie ontwerp. Onze ervaring met uw bedrijf zijn louter positief.

Andos Computers Montferland

Een firma met zeer betrokken mensen, kennis van zaken en denken in het belang van de klant. Zeer correcte monteurs, een aanrader!

Serre gebouwd

Nico Waaijer

Onze ervaringen met Terhuurne zijn van het begin tot het eind alleen maar positief geweest: de eerste contacten, het bezoek bij ons thuis, de ontvangst door Terhuurne in hun showroom, het... Onze ervaringen met Terhuurne zijn van het begin tot het eind alleen maar positief geweest: de eerste contacten, het bezoek bij ons thuis, de ontvangst door Terhuurne in hun showroom, het offertetraject, de uitvoering van het werk, het oplossen van de issues (kleinere en grotere), de (telefonische) contacten met de medewerkers (geen enkele uitgezonderd) en niet te vergeten het opgeleverde produkt / het eindresultaat is bijzonder fraai. Zeer professioneel allemaal. In mijn beleving is Terhuurne een waar TOPBEDRIJF! We zullen Terhuurne dan ook van harte aanbevelen.