Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Familie Glas

In januari 2019 hebben we, na diverse offertes te hebben opgevraagd bij verschillende bedrijven, onze bestaande lichtstraat laten vervangen door een Ter Huurne lichtstraat.
De samenwerking met...
De samenwerking met Ter Huurne was vanaf het eerste showroom bezoek en offerte traject tot aan de uitvoering en oplevering perfect. Bij Ter Huurne staat de klant nog centraal, voor ons zeker een reden om Ter Huurne aan te bevelen.

jan ten pas

Ruimhartig, betrouwbaar en serieus.

S. Koch

Twee carports gerealiseerd door Ter Huurne, waarvan een op reeds aanwezige staalkolommen.
Deskundig voorbereid en uitgevoerd, en daardoor een mooi resultaat.

Bert van Hoving.

Sympathieke en vakbekwame medewerkers, een goed product en een fantastisch eindresultaat!
Zonder problemen gevraagde aanpassingen uitgevoerd.

Peter DvH

Zeer positieve ervaring met Ter Huurne. Vooraf hebben ze goed advies gegeven. De plaatsing hebben ze keurig in een dag afgerond. Toen er naderhand een kleine lekkage bleek te zijn kwamen ze meteen... Zeer positieve ervaring met Ter Huurne. Vooraf hebben ze goed advies gegeven. De plaatsing hebben ze keurig in een dag afgerond. Toen er naderhand een kleine lekkage bleek te zijn kwamen ze meteen langs en hebben het het gelijk kunnen verhelpen.

We zijn erg positief over dit bedrijf, alles is naar wens verlopen. Je word zorgvuldig geholpen en serieus genomen. Men levert kwaliteit!

S.Seunke

Ter Huurne heeft voor ons een inklapbaar glazen windscherm gemaakt, dat op alle fronten voldoet aan onze verwachtingen.Grote deskundigheid , goede kwaliteit en een prima service.

A.Smits

Fijn bedrijf komt afspraken na en levert kwaliteit
Kortom een aanrader

En we genieten al de hele zomer van onze mooie overkapping met glazen schuifwand?

M.J. Mooiweer

De gesprekken voor aankoop van de carport zijn prima bevallen. Goede voorlichting en aangeven van de mogelijkheden. Ook bijstellingen in verband met afwijzen vergunning waren geen probleem. De gesprekken voor aankoop van de carport zijn prima bevallen. Goede voorlichting en aangeven van de mogelijkheden. Ook bijstellingen in verband met afwijzen vergunning waren geen probleem.
Jammer genoeg werd de toezegging dat het plaatsen in een dag zou gebeuren niet nagekomen. Hiervoor moest toch nog een extra morgen worden ingepland. Ook was een bewegingsmelder voor de verlichting in eerste instantie niet aanwezig.
Aan het eind van de werkzaamheden wilden de monteurs vertrekken, terwijl er duidelijk een afwerklijst op de carport scheef bevestigd was. Toen ze hierop werden aangesproken, werd er iets geagiteerd gereageerd. Gelukkig werd het wel opgelost.
Het eindresultaat is prima!

Wij zijn heel erg blij met onze serre! Super mooi geworden en aardige mensen die er werken die netjes te werk gaan.