Offerte

De ervaring is super.

Rouwenhorst

In één woord oké

familie Scheepmaker-van Klinken

Als van de vijf geplaatste dubbele glazen panelen er in twee panelen in de serre na 2 jaar aan de binnenzijde scheuren zijn ontstaan geeft ter Huurne niet thuis.
Dit ondanks er in de...
Dit ondanks er in de koopovereenkomst wordt gesproken van 10 jaar garantie. Zelfs na meerdere malen ter Huurne daarop te hebben aangesproken
vinden zij het niet nodig om e.e.a. te herstellen.
De serre voldoet derhalve niet aan de eigenschappen die wij op grond van de overeenkomst van de serre mochten verwachten.

Reactie Ter Huurne Serres & Glassystemen:

Bedankt voor het delen van uw feedback. Na uw melding van de glasbreuk hebben we uw klacht opgenomen en zijn we meermaals in gesprek geweest om te komen tot een passende oplossing. We vinden het... Bedankt voor het delen van uw feedback. Na uw melding van de glasbreuk hebben we uw klacht opgenomen en zijn we meermaals in gesprek geweest om te komen tot een passende oplossing. We vinden het zeer jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze service en de aangedragen oplossing.

Hulshof H

Perfecte uitvoering van het gene wat besteld is

Henk van den Berg

Zeer correct, en afspraken 100% nakomen

Peter

Zeer positief, een mooi eindresultaat!

Fam de Jager

Communicatie was goed. Afspraken werden na gekomen. Vriendelijke medewerkers. Meedenkend in de mogelijkheden.

Jaap van den Burg

Zeer goede ervaring vanaf verkoop/offerte/plaatsen enzv