8.5/10

Roggeveen

Het feit dat je je retourzending zelf moet betalen is ver uit een zeer slechte ervaring. Zal niet meer bestellen.

Zie commentaae

Helaas is mijn bestelling niet in een keer goed gegaan. Wel hele snelle reactie gehad Op Mijn mail over de in gebreken stelling. Ook is de nalevering binnen 2 dagen geregeld.

Snelle reactie op mijn mail over 1 missend item en snelle nalevering

Jammer dat het pakken niet in een keer goed ging

Eerste bestelling geplaatst , verliep zoals het hoort , helemaal goed.

Duidelijke informatie

Snelle levering, goede kwaliteir

Goed en overzichtelijk

Overzichtelijk

Wendy

Geen bijzonderheden, gewoon snelle goede service

Snelle levering maar niet gratis retourneren. Dit viel me erg tegen. Als ik dat had geweten had ik zeker niet besteld via deze site. Nu 6,95 eur kwijt op een bestelling van 50 eur. Jammer. Heb er...

Snelle levering.

Gratis retourneren! Daar had ik niet goed naar gekeken en valt me erg tegen. Dit is de reden dat ik niet meer via ga bestellen via deze site

Op zich goed, snelle levering en overzichtelijke site

snelle levering

retour sturen is op kosten koper, nu had ik 2 shirts die beide te groot waren en terug moesten. Nu was ik dus 6,95 kwijt, terwijl ik niets heb. (kon ook geen kleinere maat bestellen aangezien deze er niet waren

Ronald de Vree

Tennisschoenen besteld 2 paar. Passen niet 1 paar omdat er 2 verschillende schoenmaten in doos zaten!! En 1 paar omdat ondanks dat ik dit merk (Nike) altijd draag in dezelfde maat ook niet paste.

Overzichtelijke website. Makkelijk bestellen en snel leveren.