8.5/10

Marian van sundert

Mooie spullen en snelle levering

Zoals beloofd ontvingen wij op de aangekondigde dag de besteldling, keurig ingepakt.

Goed aanbod voor dezelfde totaalprijs als de concurrentie (dit is incl. de bijbehorende verzendkosten).

Nee, niet echt.

Prima, bestelling ging makkelijk, pakket kwam op tijd en de kwaliteit kwam overeen met de foto’s op de website.

Esther

Zeer goed. Had met enige spoed een trainingsbroek voor m’n dochter nodig. Ben keurig per mail van de status op de hoogte gesteld, broek moest uit ander filiaal komen. De broek kwam zo als beloofd...

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Anoniem gerda

Snel en goed afgeleverd

adejong

Helemaal goed , goede prijs en snel gekeverd

Snelle levering en mooie prijzen

Goede communicatie en snelle levering

Bij het aangeven van de hoeveelheid leek het in eerste instantie alsof er maar 1 shirt was, terwijl ik er 2 wilde. Pas later merkte ik dat je dan in die kolom naar beneden kon scrollen.

Prima!

Goede website, veel aanbiedingen.

Kan ik niet bedenken.

Annette Nouwens

Prima product, snelle levering.
Jammer dat de waardecheque niet meer verzilverd kon worden, terwijl tijden tel onderhoud de betaling nog niet was voldaan. Medewerkster zou dat meteen nakijken...

Prima prijs

Joke

Heel erg slecht.
Ik heb iets besteld en betaald en het nooit ontvangen.

Enkele dagen geleden tel contact gehad met jullie omdat ik mijn pakket niet ontvangen heb. Heel gewichtig werd gezegd dat er een onderzoek ingesteld zou worden. Daar heb ik niets op terug gehoord. Een mailbevestiging van het gesprek zou al heel wat gescheeld hebben.