8.5/10

J. van der Deure

In eerste instantie wat teleurgesteld omdat de bestelling niet de volgende dag, maar pas na het weekend geleverd zou worden. Dus maar een telefoontje naar TG: het probleem lag bij PostNL. Maar toch:...

Kwalitatief goede kleding. Klantvriendelijkheid. Inzet om klant tevreden te stellen.

Levering de volgende dag is blijkbaar niet altijd realiseerbaar, door schuld van PostNL. Vermeld dat dan ook op de site. Nu staat er 'vóór 16 uur besteld: de volgende dag in huis' Dat kan TG dus niet altijd waarmaken (door schuld van PostNL)

Persoonlijk vind ik het vervelend dat je vooraf moet betalen. Dit weerhoud mij ervan meerder artikelen te bestellen. Ook alleen maar om te kijken of ik ze echt leuk vind!

Achteraf betalen.

Is prima

product is prima en keurig netjes afgeleverd

nee

M. Lassooij

Mijn Sjeng poloshirt was hier goedkoper dan bij andere winkels, de levering was supersnel. De dag na de bestelling was mijn shirt al voor half 10 geleverd.
Ik ben er heel erg blij mee.

Netjes.. Besteld en geleverd volgens afspraak.

Het ging zoals ik verwachtte

De verpakkingszak was beschadigd! Dus zou ik de trui retour willen zenden dan was dit een probleem geweest

Frank

Snelle levering.

Maattabel voor schoenen op de site. Hierdoor de juiste maat besteld :) Gekeken naar voetafdruk in cm.

Niet tevreden. Retourbeleid niet correct gehanteerd. Onvriendelijk medewerker klantenservice.

Zie mijn ervaring. Voldoende werk te doen.

Snelle levering. Duidelijke site. Goede producten

Snelle en positieve reactie op mijn e-mail

K.p. Van der Zee

Goede ervaring met een snelle levering

Annemieke

Prima prijzen snelle verzending

Gevarieerde producten met nette prijzen

Verzonden zonder verpakking, wel ik envelop van plastic maar doordat het los erin zat zag het er wat minder net uit. Mischien een vloeipapiertje erom de volgende keer