8.5/10
7.9/10
7.7/10
7.9/10

marjolein-hendriksen

Ja geen klachten bestelling werd netjes aangeleverd

goede pasvorm en prima kwaliteit

niet echt

Loes Timmers

Vlotte levering. Heel fijn ondergoed

Snelle levering. Fijne producten

Teleurstellend. Besteld zou de dag erna geleverd worden. Dag erna laat in de avond een email dat het vertraagd was. Zou nog 5 werkdagen duren. Tijd verstreken geen bericht, zelf moeten bellen....

Prijs

Betere communicatie

Renate Loenen

Redelijk

Snelle reactie op de email

Er staat op de website , voor een bepaald tijdstip bestelling gevraagd, de volgende dag geleverd. Na 1 week heb ik zelf maar contact opgenomen met de klantenservice. Er bleek een bepaald artikel niet op tijd geleverd te kunnen worden. Het zou toch zeer prettig zijn als hierover gecommuniceerd wordt.

-Op de website staat"voor 16:00 uur besteld morgen in huis"
- Ik heb besteld op 27 mei 2018
- er is een email ontvangen op 28 mei, met melding dat de geschatte aflevering datum 29 mei...

Gewoon goed, echter de klantinformatie aangaande levertijd moet realistiser.

zie boven

Joep

Best ingewikkeld, elk T-shirt heeft een plaatje en model nummer. Echter uit de beschrijving wordt niet duidelijk waar de specifieke kenmerken zijn van elk type

Aantrekkelijke prijs

Elk T-shirt heeft een plaatje en model nummer. Echter uit de beschrijving wordt niet duidelijk waar de specifieke kenmerken zijn van elk type. Die ik heb valt lang, heerlijk, maar haal je niet uit de bestel gegevens of type nummer.
Besteed wat aandacht aan een herkenbare omschrijving en je verkoopt meer want ze zijn gunstig geprijsd voor die kwaliteit!

Zie hieronder

Het was echt even zoeken naar de Secretsslips want is was de naam vergeten en zocht de katoenen variant. Niet gevonden...misschien bestaat die ook niet meer.

Ik zou de slips absoluut zonder plastic hangertjes versturen: kunnen jullie ze opnieuw gebruiken, hier gaan ze zo de prullenbak in. Het pakketje kan dan ook door de brievenbus.

Als goed.

makkelijk