7.7/10
8.3/10
8.1/10

Pries

Slecht en zal dit ook niet weer doen

Geen!!!

Wees eerlijk naar de klant en wat wel op voorraad is stuur je gewoon af en laat dat ook niet 2.5 weken duren!!
Geef niet aan dat het smiddags wordt geleverd en savonds een mail sturen dat t niet op voorraad is...dit klopt gewoon Niet!! Aangeven dat de belegering 5 werkdagen is, terwijl ik 15 werkdagen heb gewacht???
Dit is niet best...als ik dit bij mij op t werk aan de klant verkoop zeggen ze ook ik zoek wel een ander!!

Van Lieshout

Vreemd. Volgens de site alles voorradig. Na 1 bleek het toch niet voorradig. Vervolgens wachten op bericht. Heeft ruim een week geduurd voordat het volgende bericht kwam dat het onderweg was....

Het zat keurig en netjes verpakt.

Zorg dat de site klopt en laat mensen eerder iets weten.

OK

Niet liegen over de voorraad. Er werd veel later uitgeleverd dan werd belooft op de website. Want er was onvoldoende voorraad.

Geen problemen

Goede ptijs

JY Lingg-kooij

Meer opvoorraad!

Prettig

Veel goede aanbiedingen en snelle levering

Er staat niet bij alle artikelen of ze groot/klein/normaal uitvallen. Ik had verschillende modellen slips van Ten Cate besteld, allemaal in maat S, maar ze vielen soms groter en soms kleiner uit.

Vera Schuurman

Prima. Alleen is het verschil in de diverse ondershirts niet duidelijk.

Snel en efficiënt

Duidelijker de verschillen voor de verschillende producten duidelijk maken

Prima verlopen

Toch handiger dat de site aangeeft wanneer een product even niet leverbaar is.

Ondergoed ook in grote maten

René Dalmeijer

Er zijn diverse web-sites waar Ten cate ondergoed is te bestellen na wat zoeken besloten om bij Vetex site de bestelling te doen. De keuze is oa bepaald door de duidelijkheid van de web-site en ten...

De logistieke afhandeling van de order was prima misschien op het overvloedige af. In de webshop was het mij soms onduidelijk of ik alle relevante opties kreeg te zien, de filters werken wel fijn.

Gezien de her-profilering van Ten Cate ondergoed zou het goed zijn om iets meer achtergrond informatie over de producten te geven.