8.5/10
8.1/10

Prima. Duidelijke bestel procedure. Sneek geleverd.

Ik hoefde de deur niet uit.

Makkelijk

Geschenkverpakking

Zijn andere slipjes dan die gewone.
Kant zit meer opzij. Weet nog niet hoe deze gaan bevallen.

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel

Goed na dagen geleverd

Bestellen ging prima, communicatie na bestelling uitermate teleurstellend. Tot twee keer tot gemaakte belofte niet nagekomen.

Bestellen ging prima

Voorraadinformatie op site klopte niet. Bestelling werd hierdoor veel later verzonden dan aangegeven.
Vervolgens werd in een mail gezegd dat vrijdag werd uitgeleverd. Echter pakket kwam pas maandag. Pakketten kunnen niet op voorraad zijn of bezorgdiensten kunnen er wat langer over doen. Echter is er niets zo hinderlijk als twee keer telleurgesteld te worden na verkeerde beloftes.

Slecht! Voordat ik de bestelling plaatste, was op de website niet zichtbaar dat mijn gekozen producten niet leverbaar waren. Ik heb bijna drie weken op mijn bestelling moeten wachten! Telefonisch...

Zorg dat je de koper vooraf op de website informeert over de levertijd. Er staat zelfs op de website: vandaag besteld, morgen in huis! Als een product niet leverbaar is, geef hem dan meteen de mogelijkheid zijn bestelling te storneren. Je kunt wel een excuses maken in een e-mail, maar daar schiet een klant concreet niets mee op!

T. van der Aart

Ik kreeg een email dat er sale was.

Alles

Prettig. Voldoende keuze.Het vinden van het model slip die in de juiste maat, L, beschikbaar was was wel even lastig.

Ruime keuze. Goede prijs.

Bij de aanbiedingen duidelijk de maat aangeven die nog beschikbaar is.

Voldoende, zie onderstaande toelichting.

Goede aanbieding en service.

De eerste bestelling wilde niet lukken. Een artikel bleef maar steeds opnieuw de volledige prijs weergeven, terwijl ik een kortigsitem had geselecteerd. Een dag later lukte wel. Echter bij ontvangst bleek het artikel uitverkocht, helaas ?.