Pieter M

In 1 woord GEWELDIG. Gratis verzenden en ook nog als cadeautje ingepakt. Er is echt zorg aan besteed. En de verpakking wassen met de hand geschreven. Lekker ouderwets . En het belangrijkste zou ik...

Ja lees het bovenstaande

Het is al top

Prima.

De snelle levering was erg fijn.

A van der M

Prettige afhandeling

Goede en vlotte afhandeling

Beschrijving van het product op de website zou in mijn geval een verbeterpunt zijn. Ook verloop van de (brievenbus(zending ontbrak en zou ik prettig vinden.

Top

Voor de koop van product wat informatie ingewonnen en direct antwoord gekregen!

Ga zo door!

Goede service en snelle bezorging

Wel..... Helaas slecht.
Ik bestelde op 17 december een cadeau , het is vandaag 24 december. Vanavond openen we de pakjes onder de boom en mijn bestelling is nog steeds niet toegekomen. Ik nam...

Zijn die er?

Pfffff zorgen dat klanten niet ontgoocheld raken!

Reactie Tenaxlederwaren.nl:

Beste heer Pichal,

Ik vind het zeer spijtig dat het bestelde item nog altijd niet geleverd is. Zoals ik u al heb uitgelegd bestelde u dit op zaterdagavond. Het pakket is op maandag direct met de post verstuurd. Aangezien u in Belgie woont doet dit er langer over. Dit in combinatie met de kerstdrukte is waarschijnlijk de reden dat u het nog niet geleverd heeft gekregen. Het enige wat wij in de toekomst zullen gaan doen is ook bij briefpost gaan versturen met tracktrace, zodat we het pakket kunnen volgen en u ook, maar dat veranderd helaas niks in de snelheid van leveren vanuit Nederland naar Belgie.
Vervelend dat u ons hier verantwoordelijk voor vind. Naar mijn mening hebben wij het product niet eerder/sneller kunnen versturen.

Verhoeven

Goede prijzen, snelle levering, gratis inpakken in cadeaupapier wat een leuke extra is! Zeer tevreden over Tenaxlederwaren.nl

Goede prijzen, snelle levering, gratis inpakken in cadeaupapier wat een leuke extra is.

Joost Nuyten

Goed product, moeilijker te gebruiken als je er twee, 1 links en 1 rechts in je mapje kwijt wil door de dubbl flap
maar kwaliteit oogt en voelt goed. ben benieuwd hoe lang dit meegaat

materiaal

mogelijkheid om 2 in een mapje te doen. Mijn mapje is voor 12

Supersnelle levering en netjes ingepakte bestelling. Alleen had ik een ander bezorgadres opgegeven en werd het pakje toch bezorgd op het factuuradres.

Goed letten op bezorgadres.
Bij producten due op elkaar lijken de verschillen aangeven

Ger

Alleen goed.

Afspraak is afspraak!

N.v.t. op een kleinigheidje na: de klik met de door ons gekochte koffer is er nog niet want tijdens het eerste gezamenlijke uitje heeft hij/zij duidelijk aangegeven een eigen wil te hebben. Wij in Sevilla, koffer in Pisa. Hulp ingeroepen van een intermediair en na de eerste sessie lijkt de lucht geklaard. We hebben allebei aangegeven dat we er aan gaan werken om dit soort incidenten in de toekomst te voorkomen en gaan het een tweede kans te geven (wel duidelijk aangegeven eenmaal, maar nooit meer anders; op marktplaats!!! ;-)))))))))))