Liana

Goede service en snelle reactie via mail.

Ze hebben mij goed geholpen met mijn keuze van aankoop!

Site sneller aanpassen , wanneer iets uitverkocht is .
En meer producten op de site zetten die ze in de winkel ook verkopen

Molenaar

Heel goede en prettige ervaring!

Snel en behulpzaam, zoals service altijd zou moeten zijn.

Foto's op de website, in mijn geval geen voorkant.

Van Zelst

Prima service mijn artikel was in eerste instantie niet wat ik besteld had , direct zonder kosten opgelost!

Sterke service zoals ze in de winkel ook doen!

Beste heer van Zelst,

Bedankt voor uw input.
Het artikel dat we hadden opgestuurd was degene u besteld had. Deze paste echter niet in uw creditcardmapje en vandaar dat we deze uiteraard zonder problemen hebben omgeruild.
U geeft verder aan dat de orderopvolging slecht is. U kunt dit soort brievenbuspost inderdaad niet volgen, omdat dit gewoon door de brievenbus gaat en er dus geen tracktrace op zit. Vandaar dat u geen bericht ontvangt als deze bij PostNL wordt aangeleverd. Dit krijgt u wel bij pakketpost. Dit om ook de kosten laag te houden en geen verzendkosten in rekening te hoeven brengen. Met vriendelijke groeten Stephan Borggreven

Marco

Super mooi en tegen een hele scherpe prijs

Kwaliteit, prijs en levertijd zijn allen top!

Groot assortiment

Betaald zeer snel terug bij retourzending

Snelle reactie op email vraag. Topppp

Goed product ontvangen. Keurig geleverd.

Het aangeschafte product, een sleuteletui, is van goede kwaliteit en voldoet prima.

Ik zou graag direct een mailbevestiging hebben gekregen zoals vrij normaal bij andere on-line shops. Nu duurde het een paar dagen en aangezien ik al betaald had, vond ik dat lang duren. Verder werd ik niet geinformeerd over het proces van de verzending.

Beste klant,
Normaal gesproken ontvangt u standaard een orderbevestiging via de mail. Het gebeurt echter wel eens dat de klant na het betaalmenu niet nogmaals op bevestigen klikt. Dit zou moeten, zodat u terug keert op onze site. Op dat moment ziet het programma dat u de betaling heeft voldaan.
Verder heeft u inderdaad geen tracktrace ontvangen, omdat een sleuteletui met de normale briefpost wordt verstuurd en hier geen tracktrace op zit. Bij pakketten ontvangt de klant een mail waarbij hij/zij het pakket kan volgen.

In ieder geval fijn om te horen dat het product in de smaak is gevallen en ik wens u er veel plezier mee.

Met vriendelijke groeten,
Stephan Borggreven

Tenax Lederwaren

Prijs

Website

Reactie Tenaxlederwaren.nl:

U geeft aan dat u niet tevreden bent over de snelheid van leveren.
U heeft echter 1 dag vertraging opgelopen, omdat u tijdens de carnaval besteld heeft en we op die dag gesloten waren. De zending is dus niet op maandag, maar op dinsdag verzonden. Ik ga ervanuit dat u de bestelde items op woensdag heeft ontvangen. Dit is nog altijd binnen de beloofde 2 werkdagen na bestellen. In ieder geval verklaard dit waarom u, zoals bij ons gebruikelijk, niet de eerst volgende dag de zending heeft ontvangen.

1e keer iets gekocht en heel content. Snelle service, in perfecte staat, veel keuze.

Snelle service
Perfecte staat
Veel keuze

Geen tips of verbeterpunten

Goede ervaring bij het bedrijf.

Kwaliteitsprodukten en grote keuze.

Zou het prettig vinden een bevestiging van de verzending te ontvangen. Nu alleen bevestiging van ontvangst van de order.