Irmgard

Perfekt Kaufabwicklung - jederzeit gerne wieder!

Makkelijk zoeken op de website en bestellen. Betaling simpel en aflevering op tijd.
Wel zou er meer informatie gegeven moeten worden over de aflevering ( wanneer verzonden, wanneer te...

goede prijs/kwaliteit verhouding

betere informatie over verzending en aflevering

E. Savelkouls

Mijn ervaring is ronduit goed.
Ze hadden het adres niet goed op het etiket staan waardoor het pakket retour kwam.
Meteen een mail gehad wat er fout was gegaan en het pakket opnieuw naar...

De service en communicatie

Hans van Berkel

snel geleverd, keurig ingepakt en een heel geduldige verkoopster aan de telefoon

Ja op Uw orderbevestiging mail staat niet de naam en adres van Uw bedrijf.
Zo ook niet na stap 4 Order bevestging

Ik ben blij dat ze hadden wat ik zocht. Het kon mee met de brievenbuspost, dus gelukkig laag in de bezorgkosten.

Ze hebben een hoop keus. En gelukkig een nieuwe insteekhoesje voor de creditcardetui, die ik nergens anders kon vinden

Een mailtje wanneer het product verzonden is zou nog wel makkelijk zijn

Paraplu besteld, snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Zo hoort het!

Jessica

Rugtas voor 16.00 uur besteld en netjes de volgende dag bezord. Rugtas zat ook netjes verpakt.

Zeer snelle levering. Alleen klopte produktinformatie niet helemaal. Volgens beschrijving konden de banden van de rugtas aan elkaar geritst worden wat niet het geval is.

Reactie Tenaxlederwaren.nl:

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor deze input. We streven er uiteraard naar dat de productinformatie volledig correct is. Dit is dan waarschijnlijk erin geslopen. Onze excuses hiervoor. We gaan hier in de toekomst nog beter op letten.

Met vriendelijke groeten,
Stephan Borggreven
Tenax Lederwaren

M.S.

juiste product met snelle levering. Geleverd in een handgeschreven envelope. Leuk

niet

Goede snelle service, artikel was netjes verpakt.