8.5/10
8.5/10

Goede service, snelle reactie.
Alleen echt heel klantonvriendelijk dat de retourkosten voor eigen rekening komen terwijl ik de tas alleen in een andere kleur wil. Daardoor zal ik hier niet...

Snelle reactie, klantgericht

Retourkosten voor eigen rekening terwijl een product alsnog wordt aangeschaft maar dan in een andere kleur is klantonvriendelijk.

Prima prijzen en goede kwaliteit. Snelle levering :))

Prijs en snelle levering

Henk

nee

nee

Het zoeken op de site gaat niet vlekkeloos

totaal pakket

de site stabieler maken

Stevens

Stond eerst voor een gesloten winkeldeur in Weert. Winkel bestaat niet meer. Hef dan de website op!!!!

Heb toen mijn bestelling via de algemene website gedaan. Prima!!! Alles naar wens verlopen.

Hef de website in Weert op!!!

Beste mevrouw Stevens,

Bedankt voor uw bestelling. Ik begrijp echter niet helemaal wat u bedoeld. Wij zijn al ruim 3 jaar weg uit Weert, maar hebben nog altijd onze winkel in Eindhoven. Een webshop/website is het wereld wijde web en dus ook zichtbaar in Weert. Naar mijn idee is er via onze uitingen op geen enkele manier zichtbaar dat wij nog in Weert gevestigd zouden zitten.

Met vriendelijke groeten,
Stephan Borggreven

Tenax Lederwaren

Eerste ervaring, verkeerde levering.
Wie weet een eenmalige fout, maar dan helaas bij ons.

staan je positief te woord bij telefonisch contact.

laat de werkelijke voorraad zien en werk de site bij.

Reactie Tenaxlederwaren.nl:

Vervelend om te lezen dat we het verkeerde product hebben geleverd. We hebben dit uitgezocht en de leverancier heeft ons inderdaad de verkeerde afbeelding geleverd. Waardoor u een andere print geleverd heeft gekregen dan op de site stond.
We gaan dit nog beter controleren, want dit mag niet gebeuren en is ons gelukkig ook nog niet eerder gebeurd.
Excuses voor het ongemak, maar we hebben het gelukkig naar tevredenheid op kunnen lossen.

Zeer goed

Goede site, goede service. Snelle levering.

Is goed

Germaine Berkeveld

Dacht dat het leer of kunstleer zou zijn is het een stoffe beurs.
De sluit drukker was kapot en is nog steeds kapot. Heb een beurs die niet sluit. Dus vind het een slecht iets in totaal

Betere omschrijving waarvan het is gemaakt .en een sluiting die het doet

Beste mevrouw Berkeveld,

Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat uw aankoop zo slecht bevalt. Uiteraard worden bij ons alle artikelen nagekeken op beschadigingen en/of defecten voordat ze verstuurd worden, dus daar is absoluut iets mis gegaan. U kunt uw aankoop ten allen tijden retour sturen en u krijgt dan uw geld retour. Het verbaast me dat u dit niet direct bij ontvangst aan ons heeft laten weten. Maar mocht u dat alsnog doen, dan zullen we het naar tevredenheid oplossen daar ben ik zeker van.

Met vriendelijke groeten,
Stephan Borggreven

Tenax Lederwaren

Snel en correct, zoals iedere internetbestelling zou moeten gaan ;-)

Snelle verzending

geen suggesties