8.5/10

Casper

Goede prijs, snelle levering

Voldoet aan verwachting

Geen, ga zo door

Positief. Bestelling is binnen een dag geleverd.

Goede service, snelle reactie.
Alleen echt heel klantonvriendelijk dat de retourkosten voor eigen rekening komen terwijl ik de tas alleen in een andere kleur wil. Daardoor zal ik hier niet...

Snelle reactie, klantgericht

Retourkosten voor eigen rekening terwijl een product alsnog wordt aangeschaft maar dan in een andere kleur is klantonvriendelijk.

Prima prijzen en goede kwaliteit. Snelle levering :))

Prijs en snelle levering

Henk

nee

nee

Het zoeken op de site gaat niet vlekkeloos

totaal pakket

de site stabieler maken

Stevens

Stond eerst voor een gesloten winkeldeur in Weert. Winkel bestaat niet meer. Hef dan de website op!!!!

Heb toen mijn bestelling via de algemene website gedaan. Prima!!! Alles naar wens verlopen.

Hef de website in Weert op!!!

Reactie Tenaxlederwaren.nl:

Beste mevrouw Stevens,

Bedankt voor uw bestelling. Ik begrijp echter niet helemaal wat u bedoeld. Wij zijn al ruim 3 jaar weg uit Weert, maar hebben nog altijd onze winkel in Eindhoven. Een webshop/website is het wereld wijde web en dus ook zichtbaar in Weert. Naar mijn idee is er via onze uitingen op geen enkele manier zichtbaar dat wij nog in Weert gevestigd zouden zitten.

Met vriendelijke groeten,
Stephan Borggreven

Tenax Lederwaren

Eerste ervaring, verkeerde levering.
Wie weet een eenmalige fout, maar dan helaas bij ons.

staan je positief te woord bij telefonisch contact.

laat de werkelijke voorraad zien en werk de site bij.

Reactie Tenaxlederwaren.nl:

Vervelend om te lezen dat we het verkeerde product hebben geleverd. We hebben dit uitgezocht en de leverancier heeft ons inderdaad de verkeerde afbeelding geleverd. Waardoor u een andere print geleverd heeft gekregen dan op de site stond.
We gaan dit nog beter controleren, want dit mag niet gebeuren en is ons gelukkig ook nog niet eerder gebeurd.
Excuses voor het ongemak, maar we hebben het gelukkig naar tevredenheid op kunnen lossen.