Danny Poetiray

Keurige service, snelle levering en als iets niet goed is of niet volledig wordt geleverd dan heb je binnen 2 dagen alles compleet binnen!

Ellen van Vliet

Snelle levering, leuke korting en goede kwaliteit/prijs verhouding.

Van Noord

Wij hebben 5 mooie oud roze stoel besteld en betaald! Dit is al weken geleden en ze zijn nogsteeds niet binnen na vele belletjes en mailtjes. Wij balen ontzettend.

Reactie Ten Broeke Meubelen:

Beste Van Noord

Beste Van Noord

Wij vinden het spijtig om te zien dat u niet tevreden bent over ons en dat u ons niet aanbeveelt. Wij zijn een bedrijf dat er alles aan doet om een zo goed mogelijke service naar onze klanten te bieden. Op het moment dat u uw bestelling bij ons heeft besteld, kregen wij helaas de mededeling vanuit onze leverancier dat er een dubbele bestelling was geweest op hetzelfde moment en dat daarom de stoelen helaas uitverkocht waren. De levertijd werd hierdoor een stuk langer en dit hebben wij dan ook naar u gecommuniceerd. Natuurlijk begrijpen wij ten zeerste dat u baalt van het feit dat de stoelen later worden geleverd dan dat u in eerste instantie in gedachten had, dus daarom gaven wij u ook de optie om de bestelling kosteloos te annuleren.
In de review geeft u aan dat u de stoelen al betaald had, terwijl u voor de optie achteraf betalen heeft gekozen. Daarnaast hebben wij regelmatig prettig contact met u gehad zowel telefonisch als via de mail. De stoelen zijn inmiddels geleverd en ook hier hebben wij contact over gehad via een aantal mailtjes. In een van deze mails gaf u aan dat u het fijn vond dat wij meedachten met u. Nogmaals, wij vinden het erg jammer dat u onze samenwerking dusdanig als negatief heeft ervaren terwijl wij van mening waren dat u tevreden was over hoe het opgelost is. Wij horen dan ook graag van u wat u liever anders had gezien waardoor wij u wel tevreden hadden kunnen maken.
Team Ten Broeke Meubelen

Roel op de Kamp

Verlichtings bestelling gedaan, er werd super mete mee gedacht en zelfs een probleempje buiten ten Broeke's schuld om werd keurig opgelost.
Zeer prettig bedrijf, ik weet ze de volgende keer...
Zeer prettig bedrijf, ik weet ze de volgende keer weer te vinden.

Eva Miedema

Perfect in orde

Attie Knol

Prima! Heel tevreden.

Mark Lijster

Producten snel in huis, bedrijf zet echt een stap meer voor jou!