Willem

Goede kwaliteit en prijs

Snelle verzending, duidelijke en overzichtelijke website

Hendrik

Op 5 september een hoesje besteld en kreeg een mail op 6 september dat het zou zijn verzonden. Maandag 12 september mail gestuurd omdat ik niets ontvangen heb. Ik heb geen respons gekregen en op... Op 5 september een hoesje besteld en kreeg een mail op 6 september dat het zou zijn verzonden. Maandag 12 september mail gestuurd omdat ik niets ontvangen heb. Ik heb geen respons gekregen en op Woensdag 14 september nog een mail. Weer geen respons en vrijdag gebeld, maar kreeg voicemail. Na ongeveer 10 dagen baal ik hier enorm van en vind dit bedrijf voor 100% KLANT-ONVRIENDELIJK. Ze reageren op geen enkele wijze.
Dit bedrijf is voor mij echt GEEN AANRADER.
Voor mij betekend dit bedrijf : šŸ‘Ž
Een fatsoenlijk reageerd terug naar hun klanten.

Houden zich voor de domme en reageren niet op berichten van klanten.

KLANTVRIENDELIJKER WORDEN EN REAGEREN.

BenB

Goede service

Niet dat ik weet

piet

Prima en snel

vlotte levering

Peter

Prima levering. Vakantie was vermeld maar daags na de vakantie werd alles keurig verwerkt.

Weet ik niet.

Ik was op zoek naar een "Leren flip tasje hoesje - Bevestiging broek riem (verticaal)". Het model van mijn smartphone stond echter niet op de site en ik probeerde daarom een alternatief te vinden.... Ik was op zoek naar een "Leren flip tasje hoesje - Bevestiging broek riem (verticaal)". Het model van mijn smartphone stond echter niet op de site en ik probeerde daarom een alternatief te vinden. Het zou dan makkelijk zijn als de (binnen)afmetingen bij het tasje vermeld staan. Er staan alleen maar modelnrs bij en heb ik van alle modellen zelf de afmetingen opgezocht en vergeleken met mijn eigen toestel. Dat was best een klusje (maar wel gelukt).

R. Neve

Prima. Snelle levering.

Levering wat besteld is.

Op dit moment niet

Rob

Snel ontvangen en stuk goedkoper dan bij een concurent

Prijs en de snelheid van versturen

Kees

Donderdag hoesje besteld zaterdag nog niet geleverd .

Nvt

Slecht te bereiken alleen 06 nummer geen klantenservice

Reactie Telesupplies.nl:

Beste Kees,
Wij versturen onze producten binnen 48 uur, zo staat dit ook overal op onze website vermeld. Een bestelling die donderdag geplaatst wordt zal vrijdag of zaterdag verstuurd worden.

particulier

Prima ervaring, geen klachten