Pauline

Fijne afhandeling

Telefoonhoesje gaat lang mee

Ze geven eerlijk de levertijden aan maar zou nog iets sneller mogen

ben vertier

Snelle levering, goed product, lage prijzen

Vaste klant hier, stelt nooit teleur

Geen enkele

Jennifer

Ze zijn hier echt aan een opmars bezig qua assortiment

Mega veel keuzes, hierdoor kon mijn dochter haar gewilde hoesje eindelijk bestellen (hetgeen ontbreekt in het aanbod bij andere aanbieders)

Kan niets bedenken? Zelfs alle nieuwe smartphonemodellen staan er meestal al op voordat ze zelfs in Nederland te koop zijn!

Feras

Meer colctie

M

Nou ik heb op 26 mei hoesje besteld maar nog steeds niets ontvangen en jullie bellen kan niet of mailen maar ik heb wel betaald !! Dus ik beveel dit bedrijf niet aan zolang ik niets heb ontvangen ???

Nee

Ja wel toesturen !!

Oude Groen

Ben zéér tevreden over de service die verleend is door het Powerbank Center en voor de snelle afwikkeling van een probleempje. ???

Vriendelijke, klantgerichte service.

Mogelijk een meer uitgebreide productinformatie.

Boeit niet

19 mei telefoonhoesje bestelt, nog steeds niets ontvangen, mijn mails zijn niet beantwoord, ik ga hier werk van maken, mocht ik deze week mijn hoesje niet ontvangen, mensen serieus! Bestel hier niets!

Helemaal niets!

Jullie zijn een blunder, mails worden niet beantwoord, telefoon nummer hebben jullie niet, maar betalen moet direct!

Jesper van Valburg

Heb 2 en een halve week geleden een hoesje besteld. Deze is nog steeds niet aangekomen en ik krijg geen gehoor op mijn mail. Ik raad dit bedrijf niet aan.

Kon ik die maar opnoemen

Communicatie

geen bedrijf

Wordt gereageerd op vragen/opmerkingen

Mag wel sneller geleverd worden, duurde nu wel heel erg lang, kan ook door de drukte van de postbezorging komen.

Aad

Slecht

leuk assortiment

levertijden moeten veel korter en hierover wordt slecht gecommuniceerd.

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Voor klantvriendelijkheid, reactiesnelheid en after sales hadden we op een hogere score gehoopt. De snelheid van de levering en de communicatie hierover kan inderdaad beter en dit nemen we mee als... Voor klantvriendelijkheid, reactiesnelheid en after sales hadden we op een hogere score gehoopt. De snelheid van de levering en de communicatie hierover kan inderdaad beter en dit nemen we mee als verbeterpunten.