Ruisbroek

Levering veel later dan gepland

Zet bij de artikelen de juiste levertijd.

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Dit heeft inderdaad veel te lang geduurd - waarvoor onze excuses - maar u heeft inmiddels het artikel ontvangen. We hopen dat u er blij mee bent!

Nadia

Goede ervaring

Mooie hoesje, zowel voor vrouwen als mannen. Prijzen ook goedkoop

Geen verbeterpunt op te noemen

J. de Jong

Bestelling bleek niet op voorraad en zou met 3 a 4 dagen worden geleverd. Niets meer gehoord. Bij het lezen van reviews blijkt iedereen hetzelfde probleem te hebben. Jammer dat ik niet eerder... Bestelling bleek niet op voorraad en zou met 3 a 4 dagen worden geleverd. Niets meer gehoord. Bij het lezen van reviews blijkt iedereen hetzelfde probleem te hebben. Jammer dat ik niet eerder onderzoek naar deze site heb gedaan. Google geeft aan dat het bedrijf, wat onderdeel is van Blue Stripes permanent gesloten is. Telefoon wordt ook niet beantwoord. Ben waarschijnlijk opgelicht.

Nog niet gevonden

Gewoon leveren wat mensen bestellen

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Nee, u bent niet opgelicht. We leveren het gevraagde artikel of de klant ontvangt een creditering. Zo hebben we u ook reeds gecrediteerd.

Voesenek

Niks ontvangen

Aanbod

Telefonisch bereikbaar zijn

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Waarschijnlijk is het poststuk zoekgeraakt waarvoor we onze excuses aanbieden. We hebben het aankoopbedrag inmiddels gecrediteerd.

Snel

Teleurstellend, voor 2 weken terug telefoonhoesjes besteld. Tijdens bestelling wordt niet aangegeven dat het niet op voorraad is.
Later krijg ik een mail dat ze het niet op voorraad hebben....
Later krijg ik een mail dat ze het niet op voorraad hebben. Maar zullen er alles aan doen dat ik het op tijd binnen krijg.
Ivm het een cadeau is.
Helaas heb ik het nog niet binnen, en hoor ik verder niks van bedrijf terwijl ik wel betaald heb!

niet

communiceren

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Het spijt ons zeer dat we niet op tijd hebben kunnen leveren. Het aankoopbedrag is inmiddels gecrediteerd. Nogmaals onze excuses.

Daniel

Top customer service
Een aantal chargers gekocht. Eentje daarvan werkte niet goed, het team van Telefoonhoesjestore.nl heeft het echter fantastisch opgelost.

Snelle reactie via de...
Top customer service

Snelle reactie via de mail en een vervangende charger werd supersnel toegestuurd.

Top customer service!!

Top customer service

Ik heb geen verbeter punten

Telefoonhoesjestore.nl

Fijne afhandeling door de klantenservice. Bestelling kwam iets later omdat het niet gelijk voorradig was maar de kwaliteit en manier van communiceren maakte dit ruimschoots goed!

Klantenservice en kordate follow up van de status mbt levering

Mag iets meer op voorraad hebben maar ze hebben wel echt een mega assortiment (denk de grootste van allemaal) waardoor een dag extra wachten zeker waard is, krijg je tenminste het hoesje waar je... Mag iets meer op voorraad hebben maar ze hebben wel echt een mega assortiment (denk de grootste van allemaal) waardoor een dag extra wachten zeker waard is, krijg je tenminste het hoesje waar je echt naar op zoek bent!

Mark

Super in 1 woord!

Alles prima geregeld

Merlina

Gemakkelijk, overzichtelijke webshop. Groooot assortiment

veel keuze hoesjes en accessoires

soms lastig keuzes maken doordat er veel aanbod is, maar is dat nou echt een nadeel? denk het niet...

Pauline

Fijne afhandeling

Telefoonhoesje gaat lang mee

Ze geven eerlijk de levertijden aan maar zou nog iets sneller mogen