L

13 juni heb ik een telefoonhoesje besteld bij telefoonhoesjesstore. In de bevestiging stond dat mijn hoesje op voorraad is en binnen 2 tot 5 werkdagen bezorgd word.
15 juni kreeg ik een mail...
15 juni kreeg ik een mail dat mijn hoesje tóch niet binnen is en ze hem daarom gaan bestellen. Het hoesje zou binnen 2 tot 4 dagen bij hun binnen zijn en zou daarna na mij verstuurd worden. Tot op heden nog steeds niks ontvangen. Ook heb ik al een mail gestuurd wanneer mijn hoesje komt maar hier géén reactie op gekregen. Ik denk dat ik mijn geld kwijt ben. Dit zijn oplichters. Bestel hier niks

Ze kunnen goed oplichten en mensen bedriegen

Stuur mensen hun bestelling waar ze recht op hebben

N.P.

Bedriegers - Oplichters - Geld stelers

Stop met mensen op te lichten

Aas

Uiterst teleurstellend, veel beloven maar niets doen,bestelling niet geleverd.Een paar maal berichten van binnen 24 UUR KRIJGT U EEN PERSOON LIJK BERICHT VAN ONS. Wat een larie koek!!!!!!
Ik...
Ik voel mij heel gewoon opgelicht door jullie.

Geen enkel punt

doe wat jullie beloven.

C. Li

GELD KWIJT! Geen telefoonhoesje ontvangen

Geen.

Antwoorden op mijn mails.

Joah

Top ervaring

alles, service, aanbod, etc

niets

ThomB

Geen reacties wordt niks geleverd

opzich heldere site, maar zijn oplichters

Het product leveren, zou nogal fijn zijn en reageren.

Heleen

Niets ontvangen

Product daadwerkelijk versturen

KVB

Af te raden!!!

geen enkel

eerlijke communicatie en reageren op mails

EB

Slechte communicatie en service

Goede website, snel betaald maar niets mogen ontvangen

Het beloofde produkt leveren of geld retourneren

Oosjes

Ik ben zo naïef geweest, om domweg een bestelling te plaatsen zonder eerst de reviews te checken. Want blijkbaar ben ik niet de enige.

25 Mei hoes besteld en betaald.
Kreeg al snel...

25 Mei hoes besteld en betaald.
Kreeg al snel mededeling:
Beste, Artikel bleek op het moment van bestellen niet op voorraad te zijn, zoals staat aangegeven.
Maar is direct besteld bij onze leverancier en deze zal naar verwachting binnen ca. 2 tot 4 werkdagen bij ons binnen zijn. Wij sturen het dan ook direct naar u toe.

Nou....tot op heden niets ontvangen en ook geen reactie op mijn mail.

Ik heb op zich geen problemen met wat langer wachten, maar geef gewoon aan hoe 't echt zit.

Ik vraag mij af of ik ooit het hoesje ga ontvangen.
Kan denk ik fluiten naar mijn geld, want reactie op mail krijg je ook niet.
Echt waardeloos. Schrijf niet snel negatieve beoordeling, maar voel mij echt belazerd.

Website is oké. Maar zodra bestelling is geplaatst is 't waardeloos.

Juiste informatie verstrekken en eerlijk zijn