Ingrid

Mijn ervaring is dezelfde als de andere schrijvers. Had ik maar eerst de recensies gelezen. Het zijn oplichters. Geen hoesje ontvangen!

Niks

Aangifte doen

Copier

Oplichting

Alles. Ze zijn niet te bereiken zowel via telefoon (nummer niet eens in gebruik!) en email. Bestelde iets dat volgens hun "op voorraad" was, maar vervolgens krijg ik een slap mailtje dat her er... Alles. Ze zijn niet te bereiken zowel via telefoon (nummer niet eens in gebruik!) en email. Bestelde iets dat volgens hun "op voorraad" was, maar vervolgens krijg ik een slap mailtje dat her er ineens niet is en besteld moet worden. Dan stuur ik een mail en krijg geen antwoord.
Overigens is het product dat ik besteld heb volgens hun website nog steeds op voorraad.
Volledig opgelicht, krijg geen reactie en ben mijn geld kwijt. Vermijden!

Mike

Oplichters, bestel hier niks

Reageren niet op mailtjes en telefonisch ook niet te bereiken. Bestelling geplaatst maar vervolgens nooit wat ontvangen.

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Wat een vervelende situatie voor u. Helaas duurt het langer dan gehoopt. Wij zullen graag met u in contact komen per e-mail, zodat wij een passende oplossing kunnen aanbieden en u tegenmoet kunnen komen voor deze vervelende situatie. Als u zo vriendelijk zou kunnen zijn om ons een e-mail naar aanleiding van deze review te sturen, zullen wij hier zo snel mogelijk op reageren. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Telefoonhoesjestore.nl

Shanthi

Geweldige ervaring bij deze webwinkel. Telefoonhoesje kwam binnen de afgesproken levertijd in een nette verpakking bij ons binnen. Heel leuk aanbod met veel verschillende hoesjes. Niks op aan te... Geweldige ervaring bij deze webwinkel. Telefoonhoesje kwam binnen de afgesproken levertijd in een nette verpakking bij ons binnen. Heel leuk aanbod met veel verschillende hoesjes. Niks op aan te merken.

duidelijke website, goedkoop, leuke telefoonhoedjes

het menu mag wat duidelijker aangegeven worden, maar dit is een klein detail. uiteindelijk toch een overzichtelijke site.

Kurt

Bedrog! Wel betaald, niets geleverd...

Geen...

Blijkbaar zoals velen bedrogen... Jammer dat zo'n site kan blijven bestaan.

Someone

Intriest

mooie web shop

Kom je afspraken is na

Lars

Ronduit slecht, niets geleverd, en ook niet meer te leveren, ondanks dat alles "op voorraad" staat

Veel keuze in hoesjes

Niets leverbaar, ondanks dat dat er wel staat.

Saskia

Een halve ster is al teveel!

Lever je spullen!

KVB

Bestel hier NIET!

eerlijk zijn

Telefoonhoesjestote.nl

Heb hoesjes besteld en niet gekregen wel betaald op mails reageren ze niet

Nee

Nee