kwaliteit van de reparatie
Info over verloop reparatie
Snelheid reparatie
Prijs / kwaliteits verhouding

Gert

22 december 2018 een Ipad gebracht, 3 januari 2019 klaar. Ik begrijp best dat dit een lastige tijd is voor een reparatie maar beloof dan niet dat hij 28 december klaar is. Het was dat ik 3 januari... 22 december 2018 een Ipad gebracht, 3 januari 2019 klaar. Ik begrijp best dat dit een lastige tijd is voor een reparatie maar beloof dan niet dat hij 28 december klaar is. Het was dat ik 3 januari zelf belde anders had hij er nog gelegen en dan kon ik ook nog niet pinnen, beetje ouderwets. Begrijpelijk dat ik deze zaak niet aanbeveel.

Reactie Telefoon Reparatie Zeeland:

Ik heb u duidelijk gezegd dat het ivm de feestdag langer kon duren en dat was allemaal geen punt. U was ook super aardig tijdens het ophalen en ik kan deze reactie daarom ook echt niet plaatsen.... Ik heb u duidelijk gezegd dat het ivm de feestdag langer kon duren en dat was allemaal geen punt. U was ook super aardig tijdens het ophalen en ik kan deze reactie daarom ook echt niet plaatsen. Maar bij deze mijn excuus dat het zolang duurde. Mbt pinnen, de meeste mensen betalen via hun bankapp of een tikkie. Dit is voor hun en mij het makkelijkst en het goedkoopst.

Liselot

Klantvriendelijk, gastvrij en snelle service!

Priscilla Vollaard

Vanmiddag een iPad scherm laten vervangen.
Ik werd vriendelijk ontvangen in een mooie ruimte.
Vanmiddag een iPad scherm laten vervangen.
Ik werd vriendelijk ontvangen in een mooie ruimte.
Er werd koffie/thee aangeboden.hij ging gelijk aan de slag terwijl we gezellig wat kletsten.
Je kon zien wat er gedaan werd. Die transparante en open sfeer vind ik heel fijn.
Het was"klaar terwijl u wacht" en het was echt in 20 minuten klaar,supersnel!
Ook werd er maatwerk geleverd.
Met maatwerk bedoel ik dat er meegedacht wordt met de klant om ze toch te kunnen helpen.
Toen ik wegging kreeg ik netjes een kaartje nou geven veel bedrijven een kaartje maar dit kaartje zat een sticker op voor mocht je een ster in je scherm krijgen en het is een waardebon van 5 euro voor de volgende keer!heel creatief en leuk gedaan.
Ik zou dit bedrijf in 3 woorden beschrijven met:
Open sfeer,zeer vakkundig, maatwerk.
Ik ga zeker terug mocht er weer iets mis zijn met de iPad is echt een aanrader!

Marieke

Ik belde voor advies over een softwareprobleem met mijn iPad. 'Software is niet zo m'n ding maar kom er maar mee langs, dan kijk ik wat ik kan doen' zei Theo. Na wat puzzelen was het probleem toch... Ik belde voor advies over een softwareprobleem met mijn iPad. 'Software is niet zo m'n ding maar kom er maar mee langs, dan kijk ik wat ik kan doen' zei Theo. Na wat puzzelen was het probleem toch verholpen... Super!
Heel aardige mensen, een echte no-nonsenszeeuw, eerlijk en betrouwbaar. Mocht ik een probleem hebben, weet ik waar ik moet zijn!

M. Boonman

Prima service en zeer klantvriendelijk !!! Zo blij dat onze IPad weer van geluid voorzien is. Het pinnetje van de koptelefoon was in de IPad blijven zitten door breuk. Snel opgelost en kosteloos.

Eva

Erg goede en snelle service

S Janse

Goede snelle service, klaar terwijl je wacht, ook in de avonduren mogelijk

Hele goede ervaringen met Into Repair!

Oplaadkabel nodig voor IPhone 4. Men had er nog 2 liggen, zelfs eerst nog getest voor me. Gelukkig, want 1 bleek kapot. De andere deed het wel en kreeg ik gratis mee!! Kijk, dat is nog eens... Oplaadkabel nodig voor IPhone 4. Men had er nog 2 liggen, zelfs eerst nog getest voor me. Gelukkig, want 1 bleek kapot. De andere deed het wel en kreeg ik gratis mee!! Kijk, dat is nog eens ouderwetse service.

University College Roosevelt

Prima service