kwaliteit van de reparatie
Info over verloop reparatie
Snelheid reparatie
Prijs / kwaliteits verhouding

Marina

Top!! Binnen half uur alles in orde!!

Birgit

Ik belde op met de vraag of ik op vrijdagmiddag het scherm van mijn IPad 3 kon laten vervangen. Dat lukte nog dezelfde middag, binnen 2 uur. Ik kreeg de keuze of ik een origineel Apple of Apple... Ik belde op met de vraag of ik op vrijdagmiddag het scherm van mijn IPad 3 kon laten vervangen. Dat lukte nog dezelfde middag, binnen 2 uur. Ik kreeg de keuze of ik een origineel Apple of Apple kopie wilde. Prijsverschil €20. Ik ging voor het origineel omdat ik zeker wilde zijn van een goed en mooi resultaat. En dat is het geval.

Uitstekend

Reactie Telefoon Reparatie Zeeland:

;

Manon

Echt een super service!

Corrine

Prima service, kon meteen terecht en stond binnen en half uur weer buiten met een nieuw scherm. Bedankt!

Snel en vakkundig werk. Kon gelijk terecht.

Myrthe

Top!

Heel snelle service. Kon wachten tot mijn iPhone weer gemaakt was. Helemaal niet duur en je ziet niet dat mijn glaasje vervangen is. Ik ben dik tevreden!

Mirella

Na een appje/belletje, konden we de volgende dag al terecht bij Into Repair voor reparatie van m'n dochter's Iphone.
Tot blijdschap van dochterlief, gezien ze haar Iphone-6 niet kan missen,...
Tot blijdschap van dochterlief, gezien ze haar Iphone-6 niet kan missen, zeker nu deze zo slecht functioneerde door beschadiging na val.
Klaar terwijl u wacht, Scherm werd vakkundig vervangen, en zelfs nog voorzien van een gratis screen protection.
Opnieuw erg tevreden met snelle en goede service !!! ThnX Theo ??

Fantastisch snel geholpen. Accu vernieuwd en nog een nieuw schermpje voor mijn iPhone6 voor een redelijke prijs.
Zeer tevreden.

Auke J. Vleer

Vervelend probleem met iPhone 6, maar snel opgelost door vervanging van het scherm.
Eerst zelf geprobeerd maar dat was tot mislukken gedoemd, op internet Into Repair (Heinkenszand) gevonden met goede recensies. Gebeld en kon 's-middags (die zelfde dag) al langskomen.
Binnen het uur was de i Phone 6 weer de oude, kon het bijna niet geloven.