Kwaliteit vertaling
8.5/10
Informatie over uw vertaalopdracht

Snelle en prettige communicatie, vertalingen van goede kwaliteit.

Snelle reacties

Vertalingen binnen een dag of zelfs binnen 2 uur zouden natuurlijk geweldig zijn. Dit is vast mogelijk bij betaling van een meerprijs maar mij onbekend, ik ken de contractafspraken nog niet zo goed.

Royal FloraHolland Silvia

Regelmatig Engelse en Duitse vertalingen voor website

Naast goede vertalingen. Denken mee en werken mee. Vriendelijk

All my experiences working with Tekom were good. Kind partners, quick answer and good translations.

Quick answer, quality, compliance with the delivery date and friendly treatment

I think that a point to improve is the presentation of the translations (look/appearance). Sometimes is necesary to

Libéma

Tekom Vertalers is snel, secuur en zeer vriendelijk in de communicatie.

Snel, vriendelijk en professioneel.

Soms worden dingen op verschillende manieren vertaald. Als we iets de eerste keer laten vertalen wordt het ene woord gebruikt, als we het daarna nogmaals navragen of nogmaals laten vertalen wordt er een andere term voor gebruikt. Dit kan soms extra werk met zich meebrengen en vragen oproepen.

Zeer prettig

Zeer vriendelijk, als een fout gezien wordt in de originele tekst, wordt dat ook gemeld.

Positief! Snel en kundig!

Wij doen al jaren zaken met Tekom. We leveren de tekst met uitleg per mail aan en ontvangen razendsnel de gevraagde vertalingen. De communicatie verloopt soepel en snel. Wij zijn uiterst tevreden.

Goede communicatie, snelle levering, kwalitatief goede vertaling.

Uitstekend - flexibel en behulpzaam

responsiviteit

Regelmatig vertalingen

behulpzaam en vaak snelle vertalingen.

snelle reactie op aanvragen zodat wij eerder weten dat de vertaling in behandeling is genomen. Soms worden leveringen niet op het aangegeven tijdstip geleverd/vergeten door te sturen

Ik werk erg graag met Tekom vanwege hun klantvriendelijkheid en snelle dienstverlening.

Snelheid is voor ons heel belangrijk