Wat vond u van de kwaliteit van de geleverde dienst/vertaling?
Hoe beoordeelt u de behulpzaamheid van ons team?
Is de dienst/vertaling binnen de gewenste termijn geleverd?
Bent u goed geïnformeerd over de levertijd en kosten ?

Matthijs Hermkens - VanDrie Group

We werken al geruime tijd met Tekom. De vertalingen zijn altijd snel klaar en het contact met Tekom is uitermate prettig, zonder enige uitzondering!

Sommige vertalingen komen ten dele...

Sommige vertalingen komen ten dele niet overeen met de oorspronkelijke tekst. Het blijft mensenwerk en daarbij kan dat natuurlijk gebeuren. We koppelen dit terug, waarop we wederom een erg prettig contact hebben.

Wat vond u sterke punten van onze service?

Erg prettige communicatie en uitzonderingen daargelaten goede vertalingen.

Heeft u verbeterpunten of tips voor ons?

Bij het geven van feedback over vertalingen heb ik het idee dat er teveel naar de reeds vertaalde tekst gekeken wordt, in plaats van een oplossing voor volgende vertalingen. Dat zou ons het meeste... Bij het geven van feedback over vertalingen heb ik het idee dat er teveel naar de reeds vertaalde tekst gekeken wordt, in plaats van een oplossing voor volgende vertalingen. Dat zou ons het meeste helpen.

Hiervoor mag u ten alle tijden contact met ons opnemen.

Tot nu toe verloopt het prima en vlot.

Snelle terugkoppeling.

Heeft u verbeterpunten of tips voor ons?

Ik heb een keer op een vrije dag een vraag per mail terug gekregen, terwijl in mijn mailtje onder mijn naam toch echt staat op welke dag ik vrij ben. En ik had dat in de mail expliciet benoemd en... Ik heb een keer op een vrije dag een vraag per mail terug gekregen, terwijl in mijn mailtje onder mijn naam toch echt staat op welke dag ik vrij ben. En ik had dat in de mail expliciet benoemd en gezegd met welke collega contact opgenomen kon worden.

solvinity

Wat vond u sterke punten van onze service?

snel en adequaat en correct

nvt

Snelle en prettige communicatie, vertalingen van goede kwaliteit.

Snelle reacties

Heeft u verbeterpunten of tips voor ons?

Vertalingen binnen een dag of zelfs binnen 2 uur zouden natuurlijk geweldig zijn. Dit is vast mogelijk bij betaling van een meerprijs maar mij onbekend, ik ken de contractafspraken nog niet zo goed.

Royal FloraHolland Silvia

Regelmatig Engelse en Duitse vertalingen voor website

Naast goede vertalingen. Denken mee en werken mee. Vriendelijk

Heeft u verbeterpunten of tips voor ons?

All my experiences working with Tekom were good. Kind partners, quick answer and good translations.

Wat vond u sterke punten van onze service?

Quick answer, quality, compliance with the delivery date and friendly treatment

Heeft u verbeterpunten of tips voor ons?

I think that a point to improve is the presentation of the translations (look/appearance). Sometimes is necesary to

Libéma

Tekom Vertalers is snel, secuur en zeer vriendelijk in de communicatie.

Wat vond u sterke punten van onze service?

Snel, vriendelijk en professioneel.

Heeft u verbeterpunten of tips voor ons?

Soms worden dingen op verschillende manieren vertaald. Als we iets de eerste keer laten vertalen wordt het ene woord gebruikt, als we het daarna nogmaals navragen of nogmaals laten vertalen wordt er... Soms worden dingen op verschillende manieren vertaald. Als we iets de eerste keer laten vertalen wordt het ene woord gebruikt, als we het daarna nogmaals navragen of nogmaals laten vertalen wordt er een andere term voor gebruikt. Dit kan soms extra werk met zich meebrengen en vragen oproepen.

Zeer prettig

Wat vond u sterke punten van onze service?

Zeer vriendelijk, als een fout gezien wordt in de originele tekst, wordt dat ook gemeld.

Heeft u verbeterpunten of tips voor ons?

Wij doen al jaren zaken met Tekom. We leveren de tekst met uitleg per mail aan en ontvangen razendsnel de gevraagde vertalingen. De communicatie verloopt soepel en snel. Wij zijn uiterst tevreden.

Wat vond u sterke punten van onze service?

Goede communicatie, snelle levering, kwalitatief goede vertaling.