Sylvia Bakker

Geweldige palmen en altijd prima service ,een echte blikvanger die zeker een aanwinst is bij iedereen die graag een zomerse uitstraling laat zien

Jessica SanneTessa

Met weinig budget toch een leuke tropische tuin kunnen creëren. Leuke acties dus blijf de tuin aanvullen tot deze klaar is

Linda Mulder

We hebben al 1 supermooie palm gekocht. Wat een sfeer geeft dat in de tuin. Ook erg vriendelijk geholpen en erg mooi dat een gedeelte van de opbrengst naar een goed doel gaat

Janny Bats

Prachtige gezonde planten!! Goed geïnformeerd over de verzorging en voeding.vriendelijke mensen!.top!!!

Er ging iets mis tijdens bestellen. Waardoor het bijna 2wk duurde voordat ik de planten ontving. 2 In redelijke conditie ontvangen 1 uitgedroogd. De reactie vond ik erg makkelijk. Die ene trekt...

Ik heb twee bananen zaailingen besteld en tujd aangegeven wanneer uk ze kon ontvangen. Alles was keurig op tijd en de olantjes prima in orde. Als ze niet zo gied verpakt waten geweest hadden deze...

Janny van someren

Ik ben heel erg tevreden over dit bedrijf,perfect verpakt,vlotte bezorging,de plant was precies als op het plaatje,ik was heel erg blij toen de plant bezorgd werd,groetjes janny

H. Huisman

Van de week een Musa basjoo besteld
Vlot geleverd en goed verpakt!