Chiel Sinke

Ik geef toe dat onderstaande ervaring niet gemakkelijk is om daar als bedrijf op te reageren:
Afgelopen week kreeg ik de bestelling binnen, in 1 zakje zat maar 1 onderdeel terwijl er 10 in moesten zitten, ik gebeld, maar kreeg te horen: Er staan er 10 op de afleverbon. Ik dacht: nou, en, op mijn bon staat het ook, maar het klopt niet. Verder: We gaan het hier uitzoeken u krijgt bericht en daarbij afgesproken dat ik een mail krijg hierover.
Inderdaad de mail kwam: u had gelijk na hertelling van onze voorraad blijkt dat we 9 onderdelen te veel hebben in onze voorraad.
Naar mijn gevoel werd ik toch even in het verdachtenbankje gezet, tot het moment dat bleek dat ik de waarheid gesproken had.

Niet gemakkelijk om op een goede manier te reageren, maar is m.i. wel een casus om intern over door te spreken.
Ik had altijd positieve ervaringen met Vizo en had er wel vertrouwen in dat het goed kwam, maar vond het even vervelend om zo behandeld te worden, het is op een perfecte en begripvolle manier hersteld door de mensen van Vizo.

vriendelijkheid en de kwaliteit/prijs is goed

Reactie Technirub Vizo International B.V.:

Geachte Chiel Sinke,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u eerlijk uw gevoel met ons gedeeld heeft.
Geachte Chiel Sinke,
Het is zeker niet de bedoeling dat onze klanten contact met ons als onprettig ervaren. In welke kwestie dan ook.
Wij streven ernaar om de kwaliteit van onze producten en service elke dag opnieuw te optimaliseren.
Nogmaals bedankt voor uw duidelijke uitleg. Wij gaan dit intern bespreken om zulke ervaringen met ons bedrijf in de toekomst te voorkomen.
Technirub Team

E. van Veen

Prima service.

Groot assortiment en snel geleverd.

Dick Nabben

Was op zoek naar siliconen o-ringetjes voor de schokdempers van mijn RC auto en hier bij Technirub is volgens mij altijd wel de goede maat te vinden. Prijs was ook beter dan wat ik voor een... Was op zoek naar siliconen o-ringetjes voor de schokdempers van mijn RC auto en hier bij Technirub is volgens mij altijd wel de goede maat te vinden. Prijs was ook beter dan wat ik voor een officieel "herbouw"setje voor schokbrekers moet betalen.

Veel keus.

Mandersloot

Snel geleverd. Goed verpakt en conform bestelling

Snelle levering. Prijs/kwaliteits verhouding is goed

w.Noltes

duidelijk

Bas

Bestelling van 4 o-ringen. Levering was zeer snel

Een normaal tarief voor verzending en snelle levering

Schiet me niets te binnen zo snel

C.p. Goedhart

Goed snel en nauwkeurig

Correcte leveringen

montblanc bv

Wehebben oner bestelling nog steeds niet ontvangen

gewoon de bestelling uitleveren

Aloserij

Perfect

veel verschillende soorten

van de riet

Zeer goed

uitgebreid assortiment, duidelijke website, goede en snelle bevestigingen en leveringen