L.Meijer

Met veel kennis, respect te worden benaderd en behandeld. Er is ruimte voor een goed gesprek, je wordt gehoord! Het is een prettige en veilige omgeving.

E.Bijen

Er is goed geluisterd en de behandeling is daar op aan gepast waardoor ik me beter voel.

Maud Morsink

Een jonge meid, die verstand heeft van sport en die je laat zien en voelen dat ze er gezamenlijk met jou voor je doel wilt gaan.

Marian Brederode

Doordat mijn klachten niet verminderen zoekt hij naar andere alternatieven om mijn klachten wel te kunnen verminderen/verbeteren.

A.Blaauwijkel

Hij weet precies wat de bedoeling was en heeft tot volle tevredenheid kunnen behandelen.

Willem Wijnen

De behandelaar keek naar mijn behoeften van behandeling. Zet zijn deskundigheid en tools in ipv vage oefeningen mee te geven die ik zelf moet doen.

Bert

Goede vriendelijke zorg, klachten nagenoeg verholpen (helaas na een verkeerde beweging ook weer even teruggekomen) en oefeningen mee gekregen om mezelf te kunnen helpen. Oorzaak goed uitgelegd.

Sebastiaan van der Meer

Prima behandeling, sociaal ook een geschikte kerel.

Rogier Bosch

Duidelijk, weet waar hij sprak, kon alle vragen goed beantwoorden en nader toelichten