Je aankoop wordt beschermd

Anne Hurenkamp (Saxion)

Vanuit Saxion (Bibliotheek) heb ik een aantal malen met Team Nijhuis te maken gehad rond instructies voor webcare met Coosto.

Wat me opviel is: frisse jonge en ter zake kundige mensen. Daar waar ik achteraf nog een mailtje stuurde met een vraag, had ik snel en goed antwoord. Ik heb een positieve indruk van Team Nijhuis.

Heb ik zo snel niet.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Als Saxion Bibliotheek gebruiken wij Coosto (als onderdeel van de totale Saxion webcare).

wakeme

persoonlijke benadering

adwords

Goedkopecontainer.nu

Prima, komen de afspraken na die gemaakt zijn

Denken zelf mee om nog meer rendement te halen uit alle campagnes

Sea

BLOM opleidingen

Van strategie tot uitvoering........Team Nijhuis is mijn motor voor inboundmarketing en omzetgroei.

Kundig, snel, verrassend, ambitieus en gedreven

duidelijkere afbakening dienstverlening (achteraf terugkomen op extra uren is voor beide niet fijn), in rapportages minder sturen op cijfers, maar concrete aanbevelingen doen en benchmarken

Strategie en Inboundmarketing

Dorothy Wieffer, ROC van Twente

Als praktijkdocent heb ik Karin Nieuwenhof begeleid en heb ik team Nijhuis diverse keren bezocht.

Zeer klantvriendelijk, denken mee in oplossingen.
Open, transparant, mens centraal!

Geen!

Van Marle Grafische bedrijven

Zeer professioneel

Goede communicatie

Ontwerp

24creative

Prettige samenwerking. Vooruitstrevend en veel verstand van zaken, met name op online marketing gebied.

Jong team met veel passie voor online marketing; SEO en SEA. Kwaliteiten op zoekmachinegebied worden erkend door Google. Ook jarenlange ervaring op het gebied van offline, waardoor de online en offline diensten elkaar kunnen versterken. Weten waar ze wel en niet goed in zijn. Werken samen met professionele partners en delen veel kennis.

Door de snelle groei niet altijd duidelijk welke personen waar verantwoordelijk voor zijn. Communicatie gaat soms over meerdere schijven.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Wij werken al een aantal jaren voor en met Team Nijhuis. Leren van elkaar. Goede klik door transparantie en snelle communicatie.

Airlusion

Goede ervaring, specialisten met verstand van zaken, altijd bereid om te helpen.

Duidelijk communicatie, gericht plan van aanpak, vakbekwame specialisten.

Mailplus

van Marle Grafische bedrijven

Fijn kontakt met onze man

open en direkt

verwerken drukwerk

The Menu Store

Prettig bedrijf om mee te werken. deskundig en goed bereikbaar. nemen uitgebreid de tijd voor de klant.

Uitgebreide informatie, goed bereikbaar en goed overleg

SAO en SEO optimalisering