Dr. E. Constantinides

A very modern non-nonsense team with professionals who can understand the customer problem and design the correct solution. Eager to continually develop new knowledge and skills.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Cooperation as guest leturers in our course Digital Marketing (University of Tente) where they shared their knowledge on SEM with our student groups

MailPlus

Goede communicatie, down to earth, prettig om mee samen te werken.

Veel kennis over MailPlus

Business relatie

Dick de Zwart

Prettig bedrijf met persoonlijke benadering en grote betrokkenheid.

Sterk design en fijne snelle opvolging

Een vestiging in Den Haag? :-)

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

We hebben samengewerkt op e-mail marketing vlak en design.

Anne Hurenkamp (Saxion)

Vanuit Saxion (Bibliotheek) heb ik een aantal malen met Team Nijhuis te maken gehad rond instructies voor webcare met Coosto.

Wat me opviel is: frisse jonge en ter zake kundige mensen. Daar waar ik achteraf nog een mailtje stuurde met een vraag, had ik snel en goed antwoord. Ik heb een positieve indruk van Team Nijhuis.

Heb ik zo snel niet.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Als Saxion Bibliotheek gebruiken wij Coosto (als onderdeel van de totale Saxion webcare).

wakeme

persoonlijke benadering

adwords

Goedkopecontainer.nu

Prima, komen de afspraken na die gemaakt zijn

Denken zelf mee om nog meer rendement te halen uit alle campagnes

Sea

BLOM opleidingen

Van strategie tot uitvoering........Team Nijhuis is mijn motor voor inboundmarketing en omzetgroei.

Kundig, snel, verrassend, ambitieus en gedreven

duidelijkere afbakening dienstverlening (achteraf terugkomen op extra uren is voor beide niet fijn), in rapportages minder sturen op cijfers, maar concrete aanbevelingen doen en benchmarken

Strategie en Inboundmarketing

Dorothy Wieffer, ROC van Twente

Als praktijkdocent heb ik Karin Nieuwenhof begeleid en heb ik team Nijhuis diverse keren bezocht.

Zeer klantvriendelijk, denken mee in oplossingen.
Open, transparant, mens centraal!

Geen!

Van Marle Grafische bedrijven

Zeer professioneel

Goede communicatie

Ontwerp

24creative

Prettige samenwerking. Vooruitstrevend en veel verstand van zaken, met name op online marketing gebied.

Jong team met veel passie voor online marketing; SEO en SEA. Kwaliteiten op zoekmachinegebied worden erkend door Google. Ook jarenlange ervaring op het gebied van offline, waardoor de online en... Jong team met veel passie voor online marketing; SEO en SEA. Kwaliteiten op zoekmachinegebied worden erkend door Google. Ook jarenlange ervaring op het gebied van offline, waardoor de online en offline diensten elkaar kunnen versterken. Weten waar ze wel en niet goed in zijn. Werken samen met professionele partners en delen veel kennis.

Door de snelle groei niet altijd duidelijk welke personen waar verantwoordelijk voor zijn. Communicatie gaat soms over meerdere schijven.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Wij werken al een aantal jaren voor en met Team Nijhuis. Leren van elkaar. Goede klik door transparantie en snelle communicatie.