Sarah Vandegoor

De introductie lijkt duidelijk maar ik mis "onderstaande video" waarvan sprake in "Hoe werk het nu precies"

Facilitor

De samenwerking met Team Nijhuis ervaar ik als zeer prettig, adviserend en kundig.

A. Brinks

De samenwerking - want dat is het echt - met Team Nijhuis bevalt erg goed. Team Nijhuis denkt goed mee om ervoor te zorgen dat mijn webshop een beter resultaat behaalt.

Meedenken, nieuwe middelen inzetten en kansen zien én benutten

Af en toe wat te technisch qua uitleg, maar dat kan ook aan mijn eigen 'kennis' (gebrek aan) liggen van Google AdWords.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Google AdWords, account overgenomen en geoptimaliseerd.

Urban Events

Team Nijhuis is een prettige club met mensen om mee te werken. Ze hebben verstand van zaken, zijn ambitieus maar ook met beide benen op de grond en eerlijk. Communicatie is snel, persoonlijk en... Team Nijhuis is een prettige club met mensen om mee te werken. Ze hebben verstand van zaken, zijn ambitieus maar ook met beide benen op de grond en eerlijk. Communicatie is snel, persoonlijk en prettig.

Helder en snel communiceren en uitmuntend in rapporteren.

Broodjes frikandel bij de lunch volgende keer

SEO & SEA optimalisatie

J.P. Boer - Smienk Trapliften

Team nijhuis heeft ons goed kunnen helpen met het verder uitbouwen van onze online strategie, en het verder optimaliseren van onze website en online campagnes.

Vlotte en duidelijke communicatie, op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Annemarie

Een jonge groep creatieve en professionele mensen die van aanpakken weten en meedenken met de wensen en eisen van de klant

Familiebedrijf
Jonge creatieve mensen
Stevig team die echt samenwerken
Mooie strategische basis van vroeger staat nog steeds

Ga vooral zo door

Digitale marketing

Ronald

Prima, nuchtere aanpak van digitale marketing. Zijn niet de goedkoopste, maar maken dat ook zeker waar!

Heldere communicatie
Echte vakkennis

Adwords
SEO

Lynn Henkhaus

Team Nijhuis is een super bedrijf als je meer omzet Met behulp van de digitale wereld wil bereiken.

Team staat echt voor team! Als klant ben je er ook een deel van

Nee

Pascal

Goed contact en kundige medewerkers. Mooie resultaten geboekt. Erg blij met onze keuze!

Online marketing

Dr. E. Constantinides

A very modern non-nonsense team with professionals who can understand the customer problem and design the correct solution. Eager to continually develop new knowledge and skills.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Cooperation as guest leturers in our course Digital Marketing (University of Tente) where they shared their knowledge on SEM with our student groups