Snelheid levering taxi

Jeroen

Zeer goede en professionele service!

Otto van der Galien

Via mail rit geboekt voor 10 personen van station Nijmegen naar DevHorstacker. Taxi’s keurig op tijd aanwezig.

Renate

Was Iets aan de vroege kant ( wat ik in eerste instantie niet in de gaten had) en iets anders dan besteld maar.... goede en leuke rit gehad prima zal zeker aanraden

Patrick Verhoef

Prima bedrijf! Goed afspraken mee te maken.

Rob

Altijd op tijd, nette en vriendelijke chauffeurs. Het liefst wordt ik gereden door chauffeur Erwin, hij heeft altijd een gezellig praatje. Prima Taxi bedrijf.

Sjaak Weiss

Ja geweldig bedrijf, nette chauffeurs en altijd vriendelijk zeker een aanrader.

Corina

Hoi mijn ervaring met taxi sanders is prima.netjes op tijd. .een prima rijstijl. en leuke grappige chauffeurs en zeker als je wim s krijgt als chauffeur

Monique

Mijn hoogbejaarde moeder rijdt regelmatig met met Taxi Sanders. De chauffeurs zijn allemaal bijzonder vriendelijk en uiterst behulpzaam. Het is voor mij fijn om te weten dat mijn moeder bij Taxi... Mijn hoogbejaarde moeder rijdt regelmatig met met Taxi Sanders. De chauffeurs zijn allemaal bijzonder vriendelijk en uiterst behulpzaam. Het is voor mij fijn om te weten dat mijn moeder bij Taxi Sanders in goede handen is.

Monique

Sterre de Hilster

Aardige chauffeurs. Niet duur.

Michel Mondi (Grosfillex)

Vriendelijke chauffeurs, snelle service dag en nacht.