Bereikbaarheid
Snelheid levering taxi

Rockcafe Backstage

Zeer goede service, snelle reactie als ik bel en snel bij mijn bedrijf (cafe). Anders wordt er duidelijk gezegd hoelang het duurt.
Ook de prijs is prima, hoor nooit klachten van klanten en...
Ook de prijs is prima, hoor nooit klachten van klanten en zelf rij ik dus minstens 1x per week zelf als klant mee, prima.

nette chauffeurs, snel met ophalen

meer busjes....

Echt een prima bedrijf altijd een vriendelijke chauffeur

hij maakt tijd voor ons vrij

die heb ik niet

Topper Cor!! Groetjes Nanneke

Mirjam Trilsbeek

Goede service en een hele vriendelijke chauffeur, je belt en zijn altijd mooi op tijd.

Gezellig

NVT

Merel

Klantvriendelijk en goede service

Geen slechte ervering mee, dus het is altijd prima !

Niks

Glenn

Altijd goed. Wanneer ik bel, bel ik altijd Cor. Maakt niet uit hoelaat ik bel, binnen een halfuur is hij er. Kortom; top service.

Altijd gezellig tijdens de rit. Vrijwel altijd rij ik met Cor. Met hem kan je altijd lachen.

Het komt ook wel eens voor dat we met een wat grotere groep gaan stappen en dan regelt Cor vrijwel direct een busje met een mooie prijs.

Geen verbeterpunten of tips, altijd goede service.

Anneloes Thoma (huize Neptunus)

Mijn ervaring is zeer, zeer, zeer positief! Wij bellen alleen nog maar Ome Cor om ons naar huis of naar de stad te brengen.

Ome Cor is de beste!

Meer Ome Corren aannemen

Het was een zeer aangename ervaring er werd van beide kanten aan de afspraken gehouden en we werden vriendelijk behandeld en er werd aan de voor afgesproken geld bedrag gehouden

Alle afspraken werden na gehouden. Zowel de tijd als de kosten. Vriendelijke chafeur zowel aan de telefoon ,tijdens en na de rit. En de auto was schoon netjes en ruim. Dus beide duimen omhoog.

Beter reclame maken meer mensen moeten dit weten

Maak regelmatig gebruik van hun dienst. Bevalt prima.

Goedkoop vergeleken met andere bedrijven

Tijdelijk een paar weken op de dinsdagen een rit binnen Nijmegen 's- avonds

klantvriendelijk, betrouwbaar, snel bereikbaar.

Geen.