Bereikbaarheid

Regelmatig ritten

Vriendelijk, gastvrij

Nicole Ackermann

Vriendelijk, stipt en veilig

Snel, goede chauffeurs, niet duur

Nee niets op aan te merken

Karin van den Heuij

Ik heb niet vaak een taxi nodig, maar ik bel altijd Cor! Top vent!

Alleen maar! Gezellige chauffeur, ouwehoert gewoon lekker mee! En als je onderweg nog ergens langs wilt om bijv sigaretten te halen, is dat geen enkel probleem!

Niet, natuurlijk!

Marcel Klomp

Uitstekende dienstverlening. Correct, vriendelijk, stipt bij tijdafspraken.

Zeer vriendelijke chauffeurs, vlotte maar veilige rijstijl.

Nee, is prima zoals het is!

Alleen maar goede service gehad!

Cor!

Meer Cor!

John Wagemans

Al jarenlang mijn betrouwbare vervoerder.
Plezierige gesprekken en meedenkende werknemers.
Chauffeurs en leiding begrijpen de klanten als elk individu en dat wordt gevoeld als klant!

Alles al jaren supertop, goede leiding en iedereen toont eigenaarschap indien nodig

Slechte chauffeurs (sneller) weren

Onlangs belde ik naar taxi DTC om te vragen of zij vervoer konden regelen van Nijmegen naar Brussel. Van deze dienst heb ik de dag erna ook succesvol gebruik gemaakt.

Het was fijn dat het bedrijf direct taxi's beschikbaar had tegen een voordelige prijs.

Zeer goede ervaring als vaste klant in het weekend. Meestal Cor als chauffeur. 1 belletje en onze Cor staat al op de stoep, goede communicatie over hoe lang de wachttijd is.

Leuke en gezellige gesprekje met Cor. Eerlijke prijzen en altijd de kortste route. Zeer klantvriendelijke en klantgericht !!!!

niks aan te merken of te verbeteren

Ik maak vaak gebruik van vliegveld vervoer i.v.m. regelmatige reizen naar het buitenland voor mijn werk. Ik ben niet iemand die per se altijd van dezelfde vervoerder gebruikmaakt. Echter was ik zo... Ik maak vaak gebruik van vliegveld vervoer i.v.m. regelmatige reizen naar het buitenland voor mijn werk. Ik ben niet iemand die per se altijd van dezelfde vervoerder gebruikmaakt. Echter was ik zo tevreden over de dienst van DTC en hun zeer flexibele, snelle en klantvriendelijke dienst dat ik ze maar bleef bellen. Nu is DTC de enige vervoerder waar met volle vertrouwen gebruik van maak.

Flexibel, goede prijs, klantvriendelijk en zeer stipt.

Rick

Top!

De taxichauffeur (Cor) is altijd erg aardig.

Goedkoper tarief voor studenten ;-)