Bereikbaarheid
Snelheid levering taxi

Very sastisfied and ontime.

Time.
Arrival on time.

Uitstekend. Alles verliep volgens planning.

Taxi arriveerde op tijd volgens afspraak.

Met een groep van 8 senioren op een uitstapje

Chauffeur reed heel prettig, hield rekening met senioren aan boord
Chauffeur kwam heel vriendelijk en betrokken over

nee

Goede service: op tijd, vriendelijke chauffeur en daarnaast een goede prijs.

Op tijd komen
Prijs

Benny

Meer dan prima! Chauffeur was prima op tijd op de afgesproken locatie

Accurate afhandeling van reservering.
Stiptheid wat betreft afspraken
Goede bereikbaarheid en snel geholpen

Bevestiging van de afspraak kwam in de spamfolder. Mogelijk heeft dit met de opbouw van de mail te maken. Misschien een idee om hier naar te kijken, maar dit is echt een beetje muggenziften.

Bakhtar J.

Goed geholpen, taxi op tijd aangekomen. Vriendelijke chauffeur, hele prettige reis. Top

Zeer vriendelijk, schoon taxi. Vlot reis. Complimenten.

Denise van den Berg

Twee maal taxibus geregeld. Een keer vanuit amsterdam naar wijchen/nijmegen en een keer vanuit eindhoven naar wijchen/nijmegen.

Flexibiliteit, duidelijkheid in communiceren, vriendelijk personeel

Misschien duidelijker aangeven dat er taxibusjes geregeld kunnen worden op voorhand voor groepen 6-8 personen? Met online reserveringssysteem? Denk dat daar veel vraag naar is, ook gezien jullie... Misschien duidelijker aangeven dat er taxibusjes geregeld kunnen worden op voorhand voor groepen 6-8 personen? Met online reserveringssysteem? Denk dat daar veel vraag naar is, ook gezien jullie prijs kwaliteit verhouding.

Taxi chauffeur Cor, is zeer intimiderend en bedrijgend tegenover zijn klanten! Zeker geen chauffeur waardig! Schandalig

Reactie Taxi Nijmegen D.T.C.:

Beste Leon,
Beste Leon,
Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat onze chauffeur intimiderend is overgekomen. Dat is zeker niet de bedoeling noch de service die u van ons mag verwachten.
Wij willen hier onze oprechte excuses voor aanbieden. Als u dit zelf nog interessant vindt, willen wij graag kijken naar een manier om dit nog op te lossen. Wij willen u in ieder geval vragen om uw verhaal even te sturen naar info@taxinijmegendukenburg.nl. Zo weten we wat er precies is gebeurd. Wij hopen van u te horen.
Met vriendelijke groeten,
Taxi Nijmegen D.T.C.

Sam

Goede service

Op tijd

Heel fijn

Nauwgezetheid

Muziek in de taxi kan wel aan.