Bereikbaarheid
Snelheid levering taxi

Altijd vriendelijk, altijd beschikbaar!

Mark

Hele slechte service, Jullie taxi komt gewoon niet opdagen terwijl dit via een reservering is geboekt en notabene ook nog eens telefonisch is bevestigd

Heenweg, keurig op tijd.
Terugweg, in de kou staan wachten op een taxi die nooit zal komen.

Kom je afspraken na...
Aan de klantvriendelijkheid van de telefoniste mag ook wel wat verbeteren. Deze was gewoon onbeschoft terwijl wij met 8 personen in de kou stonden te wachten. midden in de nacht!!

Mark

Heenweg, keurig op tijd.
Terugweg, in de kou staan wachten op een taxi die nooit zal komen.

Kom je afspraken na...

Cor Reinders

De afgelopen weken moest ik dagelijks in het Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis in Nijmegen zijn, voor ziekenbezoek en steun tijdens behandelingen en gesprekken met artsen en verpleegkundigen. Ik...

Reactie Taxi Nijmegen D.T.C.:

Geachte heer Reinders,

Hartelijk dank voor uw review en 5 sterren. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service.

We staan graag weer voor u klaar mocht u weer een taxi nodig hebben. Wellicht tot de volgende keer.

D.T.C. Nijmegen

BW Papersystems

Very good communication: Arrived in time and flexible to our schedule changes!

Wim Kuipers

Geweldig. Alles liep goed. Het digitaal reserveren, de snelle digitale bevestiging, de punctuele ophaaltijd, de prettige en hulpvaardige chauffeur.

Zie hierboven.

Ik zou het niet weten

Casper

Top service!

Betrouwbaar, altijd op tijd, aardige chauffeurs (vooral Cor).

Nouri

De chauffeur kwam mooi op tijd en het was een gezellige rit.

De chauffeur was zakelijk aangekleed en kwam mooi op tijd.

Ga zo door:)

Slechte ervaring. De taxi is noet komen opdagen. Toen we belden, namen dronken lui op en ze lachten ons uit dat we al meer dan 20 minuten in de kou hebben staan wachten. Fijn begin van een nieuw...

Klantvriendelijk zijn en afspraken nakomen.

Reactie Taxi Nijmegen D.T.C.:

Beste Sterre,

Dat is uiteraard niet de bedoeling. Het spijt ons dat je dit hebt ervaren. Wij beantwoorden de telefoontjes doorgaans in de auto met de carkit. Tijdens oud en nieuw hebben dan ook heel wat aangeschoten jongelui in de auto die hier misbruik van maken en tijdens een oproep doorheen schreeuwen en nare dingen roepen. Soms is het voor de chauffeur moeilijk om ze onder controle te krijgen en ook nog er doorheen te praten aan de telefoon. Helaas heb jij dit ervaren aan de telefoon. Uiteraard beantwoorden wij de telefoon niet zo! Daarnaast zal je begrijpen dat het dan extreem druk is en de wachttijden erg lang zijn. Helaas kunnen we hier verder niets doen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag.

D.T.C.