Bereikbaarheid
Snelheid levering taxi

Keurig op tijd, vriendelijk en hulpzaam👍🏽

Altijd vriendelijk, altijd beschikbaar!

Mark

Hele slechte service, Jullie taxi komt gewoon niet opdagen terwijl dit via een reservering is geboekt en notabene ook nog eens telefonisch is bevestigd

Heenweg, keurig op tijd.
Terugweg, in de kou staan wachten op een taxi die nooit zal komen.

Kom je afspraken na...
Aan de klantvriendelijkheid van de telefoniste mag ook wel wat verbeteren. Deze was gewoon onbeschoft terwijl wij met 8 personen in de kou stonden te wachten. midden in de nacht!!

Mark

Heenweg, keurig op tijd.
Terugweg, in de kou staan wachten op een taxi die nooit zal komen.

Kom je afspraken na...

Cor Reinders

De afgelopen weken moest ik dagelijks in het Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis in Nijmegen zijn, voor ziekenbezoek en steun tijdens behandelingen en gesprekken met artsen en verpleegkundigen. Ik...

Reactie Taxi Nijmegen D.T.C.:

Geachte heer Reinders,

Hartelijk dank voor uw review en 5 sterren. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze service.

We staan graag weer voor u klaar mocht u weer een taxi nodig hebben. Wellicht tot de volgende keer.

D.T.C. Nijmegen

BW Papersystems

Very good communication: Arrived in time and flexible to our schedule changes!

Wim Kuipers

Geweldig. Alles liep goed. Het digitaal reserveren, de snelle digitale bevestiging, de punctuele ophaaltijd, de prettige en hulpvaardige chauffeur.

Zie hierboven.

Ik zou het niet weten

Casper

Top service!

Betrouwbaar, altijd op tijd, aardige chauffeurs (vooral Cor).

Nouri

De chauffeur kwam mooi op tijd en het was een gezellige rit.

De chauffeur was zakelijk aangekleed en kwam mooi op tijd.

Ga zo door:)