Bereikbaarheid
Snelheid levering taxi

Jeroen

Uitstekend!

Veilig, behulpzaam en niet duur! Altijd bereikbaar.

Geen.

Jeroen thissen

Prima taxi service

Keurig op tijd ... vriendelijke en behulpzame chauffeur.. prijs volgens afspraak

Geen verbeterpunten.
Ga zo door .

Haven

Al jaren maak ik gebruik van DTC

Doen er alles voor om de klant te helpen

M

Goede service

Vriendelijke en behulpzame chauffeur

Taxi heeft ons gebracht van punt A naar punt B. Kregen een kaartje met telefoonnummer dat we konden bellen om ons weer op te halen.
We belde het hoofdkantoor op en werden ontzettend slecht en...
We belde het hoofdkantoor op en werden ontzettend slecht en onbeschoft behandeld aan de telefoon. Ik zou geen gebruik meer maken van dit bedrijf.

Klanten vriendelijk te woord staan

Andre Takens

Vandaag hele goede ervaring gehad met dit taxibedrijf .
Keurig op tijd heel nette chauffeur erg behulpzaam en vriendelijk .

Stiptheid vriendelijk behulpzaam netjes

p.c. bekker

Zeer slechte ervaring.Ik was en vrouw in nood!Politie en pizzeria hebben mijn bevestigd,dat ik de taxi(en busje)in ben gestapt met mijn schoudertas!Maar heb al eerder problemen gehad met en oudere... Zeer slechte ervaring.Ik was en vrouw in nood!Politie en pizzeria hebben mijn bevestigd,dat ik de taxi(en busje)in ben gestapt met mijn schoudertas!Maar heb al eerder problemen gehad met en oudere chaffeur.Nou mijn spullen terug en zwarte lederen tas incl passport,huisdeursleutels,pinpas rabo en de rest,anders komt er en aangifte van de zo veelste,zielig persoon.beweert ook nog de baas te zijn!!!!Geef mijn spullen terug!!!!

diefstal

vrouwen in zwakkere positie steunen

Keurig op tijd, vriendelijk en hulpzaam👍🏽

Altijd vriendelijk, altijd beschikbaar!

Mark

Hele slechte service, Jullie taxi komt gewoon niet opdagen terwijl dit via een reservering is geboekt en notabene ook nog eens telefonisch is bevestigd

Heenweg, keurig op tijd.
Terugweg, in de kou staan wachten op een taxi die nooit zal komen.

Kom je afspraken na...
Kom je afspraken na...
Aan de klantvriendelijkheid van de telefoniste mag ook wel wat verbeteren. Deze was gewoon onbeschoft terwijl wij met 8 personen in de kou stonden te wachten. midden in de nacht!!