Astra

Ik ga altijd met TCN naar Schiphol of Eindhoven airport en naar ziekenhuis etc. Maar wat een gezellige stel mensen!! Zijn altijd vrolijk en hebben altijd wel weer wat te vertellen. Jullie zijn... Ik ga altijd met TCN naar Schiphol of Eindhoven airport en naar ziekenhuis etc. Maar wat een gezellige stel mensen!! Zijn altijd vrolijk en hebben altijd wel weer wat te vertellen. Jullie zijn toppers go go go!

Zeer nette taxi goeie service en zeer nette chaufeurs. Met name de heer johnny brouwer is zeer leuke chaufeur

M.B.van Susteren

Uitstekend bedrijf met goede vriendelijke service

D. Van Susteren

Super service. Altijd netjes op tijd. Echt een aanrader

Marjan Kindt

Complimenten voor de aantrekkelijke tarieven.

Jelle Lubbers

Prima service met vriendelijke chauffeur(s). Een goede taxi voor een betaalbare prijs. Zeker aan te bevelen.

Martin Combrie

Wij hadden een taxi geboekt om 1uur15 om de laatste trein te krijgen naar Schiphol op 1uur45. Na 10min wachten, hebben wij gebelt om te vragen waneer de taxi zou komen. "Binnen 5 minuten" zijn wij... Wij hadden een taxi geboekt om 1uur15 om de laatste trein te krijgen naar Schiphol op 1uur45. Na 10min wachten, hebben wij gebelt om te vragen waneer de taxi zou komen. "Binnen 5 minuten" zijn wij gezegd. Na andere 10 minuten, bellen wij nog een keer om een update te krijgen. "Binnen 5 minuten" zijn wij nog een keer gezegd. Na 10 meer minuten, heeft de trein verlaten. Wij moeten met de auto naar Schiphol rijden en de parking voor de hele vakantie boeken. NOOIET meer met TCN rijden en zeker onze verhaal delen met iederen .

Freek

Een reeks taxi's geboekt voor ons bruiloft. Allemaal keurig op tijd. Onderweg naar het Hotel tot rust gekomen. Wil de chauffeur (Cahit)ook bedanken voor de gezellige gesprek en de... Een reeks taxi's geboekt voor ons bruiloft. Allemaal keurig op tijd. Onderweg naar het Hotel tot rust gekomen. Wil de chauffeur (Cahit)ook bedanken voor de gezellige gesprek en de klantvriendelijkheid! Thanks