Taxi 023

Taxi 023 Ook benieuwd naar feedback over de webshop Taxi 023? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company27
Uitstekend (10/10)
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Taxi 023 met 8.7/10. Gebaseerd op 27 ervaringen.

Esmee

Vanochtend dit bedrijf gebeld, vanuit de trein, ik reserveerde een taxi om 09:15. van heemstede naar hogeschool inholland. de trein had een storing dus er stonden veel mensen te wachten. echter had de taxichauffeur maling aan de reservering en zag hij zijn kans om meer geld te verdienen door mensen mee te nemen naar amsterdam. hierdoor hebben ik en mijn vriendin ons tentamen gemist!!!!.

Teddie

Ik heb geen leuke ervaring gehad vanmorgen met dit bedrijf. ik had een taxi besteld, omdat mijn trein niet verder reed. ik had een tentamen die ik moest halen, dus ik had vertouwen in jullie. vervolgens nemen jullie andere mensen mee, omdat deze verder gebracht moesten worden en dus jullie meer geld leverde. ik ben erg teleurgesteld.

Score voor Taxi 023:5/5

Top bedrijf.

Score voor Taxi 023:5/5

Top bedrijf.

Rob uit Haarlem
Rob uit Haarlem

Al meerdere keren van de Schipholtaxi gebruik gemaakt. Ideaal! Vul online het formulier in met alle gegevens, per kerende mail antwoord, dat je geboekt staat en ja hoor dan rijdt ie voor op de afgesproken dag en tijd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Met taxi 023 altijd op tijd!.

Wilfred de Roos
Wilfred de Roos

Ik rij 2x per week op en neer naar schiphol voor een nette prijs en wordt altijd op tijd opgehaald. Ze hebben net een app geintroduceerd die het nog makkelijker maakt.

Score voor Taxi 023:4.00/5

Betrouwbare groep chauffeurs.

N.v.t.

door uitbesteden van een rit werd een verkeerd tarief gerekend. Was na 1 mailtje meteen opgelost. Goed bedrijf!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Foutje in tarief goed rechtgezet.

Jonas
Jonas

Altijd op tijd!

Relaxte chauffeurs!!.

N.v.t.

Altijd op tijd en vriendelijke chauffeurs

Fijne service!!.

Bakkers Brigade
Bakkers Brigade

Goede communicatie en komen hun afspraken na.

Score voor Taxi 023:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettig bedrijf wat zijn afspraken nakomt.

Bedrijfsinformatie

461.483 kilometer, 18.615 klanten, 14.365 bezoeken aan Schiphol en 0 klachten! Dat beschrijft een jaar bij Taxi 023 Haarlem. De chauffeurs van Taxi 023 in Haarlem staan met hun taxi’s en taxibusjes 24/7 klaar om u of uw gasten veilig naar de plaats van bestemming te brengen.
Adres
Prinses Beatrixplein 55-1