Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid ?
Wordt u professioneel en vriendelijk te woord gestaan?
Wat vindt u van de kwaliteit van dienstverlening van Taxi Brouwer?
Wat vindt u van de kwaliteit van de taxichauffeurs ?
Wat vindt u van de rijstijl van de chauffeurs?
6.6/10
Wat vindt u van de kwaliteit van het wagenpark?

Shai

Prachtig luxe auto's!

Sterke punten van Taxi Brouwer?

Bij taxi brouwer bent u op de goeie adres als u ergens heen en terug wilt gaan van u bestemming...

Turk

De taxi zou er om 17.00 uur zijn en kwam een kwartier later,onderweg was er nog wat vertraging, zodat we precies om 18.30 uur in Hilversum waren.Afgesproken was, dat we na de retourrit zouden... De taxi zou er om 17.00 uur zijn en kwam een kwartier later,onderweg was er nog wat vertraging, zodat we precies om 18.30 uur in Hilversum waren.Afgesproken was, dat we na de retourrit zouden betalen, maar dat wist de chauffeur niet en vroeg om een betaling. Aangegeven, dat we na de retourrit zouden betalen, dat dat afgesproken was, maar de chauffeur wilde dat eerst controleren met de centrale, waardoor we weer 10 minuten later waren. om 24.00 uur zouden wij opgehaald worden, maar de taxi kwam pas om 01.00 uur. We hebben een uur in de kou buiten moeten wachten zonder jas, want de gelegenheid waar wij waren ging dicht.

kom op tijd

Jos van den Berg

Telefonische goed bereikbaar, duidelijke afspraken. Taxi stond precies op tijd voor de deur. Nette chauffeur

nico van rijn

Zeer goed al de chauffeurs komen met een nette wagen en zijn er verzorgd uit.

Sterke punten van Taxi Brouwer?

ik denk dat dit bedrijf uitstekend werk leverd

Ervaring uit het verleden

Topbedrijf, van alle markten thuis in personenvervoer

n/a

Nemo Bosch

Een woord: UITMUNTEND

Sterke punten van Taxi Brouwer?

Af en toe duurt het wel even voor er iemand aan de telefoon komt, maar via de e-mail worden de ritten ook keurig geregeld.

Via bekenden - Mond tot mond reclame

Nico Wesseling

Paar weken geleden met brouwer naar de oude tol geweest chauffeur keurig op tijd en een prachtige mercedes waar je mee vervoerd wordt alle waar naar het geld geintresserde chauffeur top.

??

Ervaring uit het verleden

De chauffeur zorgde voor een snelle afhandeling van de rit, kwitantie was al voorbereid, creditcard betaling ging snel en gaf een veilig gevoel. Voor dat ik het wist liep ik met mijn koffer in de... De chauffeur zorgde voor een snelle afhandeling van de rit, kwitantie was al voorbereid, creditcard betaling ging snel en gaf een veilig gevoel. Voor dat ik het wist liep ik met mijn koffer in de vetrekhal.

Ratingsysteem voor chauffeurs

Via bekenden - Mond tot mond reclame

Weer op tijd op Schiphol gebracht

Social Media