Marian Hamelink-Eltink

Wij zijn erg tevreden over TCN. Meerdere keren hebben ze ons heel mooi op tijd opgehaald en naar Schiphol gebracht. Vriendelijke chauffeurs.

Maykel van Horssen

TCN is een uitstekend bedrijf. Heeft ons naar Dusseldorf gebracht en na een week weer opgehaald. Alle gemaakte afspraken qua tijd zijn nagekomen. Zowel de heen als terugreis is keurig verlopen. De... TCN is een uitstekend bedrijf. Heeft ons naar Dusseldorf gebracht en na een week weer opgehaald. Alle gemaakte afspraken qua tijd zijn nagekomen. Zowel de heen als terugreis is keurig verlopen. De chauffeur rijdt keurig netjes en veilig. Ook de auto ziet er netjes en schoon uit. De gehele communicatie is uitstekend te noemen.

Nostalgic Today

TCN is een uiterst professioneel, flexibel en klantvriendelijk bedrijf. Fair pricing, excellent service.

Fer

Zojuist netjes thuisgebracht van Wijchen naar Arnhem. Bedankt TCN!

Philip

Gebruik gemaakt van breng- en ophaalservice Schiphol.
Prima bevallen. Alles volgens afspraak gegaan.

Wat een top vrouw die Annemarie, dit was mijn eerste ervaring en weet nu wie ik voor de volgende keer moet bellen, heerlijke babbel en netjes geholpen en nog ruim op tijd nou wat wil ik nog meer... Wat een top vrouw die Annemarie, dit was mijn eerste ervaring en weet nu wie ik voor de volgende keer moet bellen, heerlijke babbel en netjes geholpen en nog ruim op tijd nou wat wil ik nog meer voor een reis naar China. Zeker voor herhaling vatbaar en dat zit hem net in dat extra stukje service, Calvin Scholten

Mevr. Panday

Wij zijn zeer tevreden over ons vervoer naar en van Schiphol.
Prima op tijd opgehaald voor vertrek en ook het ophalen op Schiphol was goed op tijd en gemakkelijk.
Zeker voor herhaling...
Wij zijn zeer tevreden over ons vervoer naar en van Schiphol.
Zeker voor herhaling vatbaar!!

Voor het vervoer van 6 personen
van/naar Eindhoven airport hebben wij gebruik gemaakt
van de diensten van Taxi Centrale Nijmegen.
Prettige chauffeur. Op tijd, veilig en ons netjes...
Voor het vervoer van 6 personen
van/naar Eindhoven airport hebben wij gebruik gemaakt
van de diensten van Taxi Centrale Nijmegen.
Prettige chauffeur. Op tijd, veilig en ons netjes afgeleverd bij de
luchthaven en een week later weer thuis gebracht.
(inclusief het in- en uitladen van onze koffers)
TCN hartelijk dank voor jullie service.
Volgende keer zullen we zeker weer gebruik maken van jullie diensten

Pascal

Prettige communicatie, aardige chauffeurs en goede service. Helemaal top

Aardige chauffeurs en goede service.