W.M. van der Hulst

De snelheid van aanvraag tot behandeling als ook de uitwerking heb ik zeer positief ervaren. Ik kan het iedereen aanbevelen om zo een taxateur te zoeken.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Het taxatie rapport is uitgebreid, en met de nodige vergelijkingen. Dit alles is m.i. tot in de puntjes verzorgd. Ik kan niet zeggen dat ik iets in het verslag miste.

van Heugten

Netjes op tijd aanwezig, aardige meneer, en het rapport is perfect in orde. Geen min punt op aan te merken.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Netjes op tijd aanwezig op de afspraak, iets wat zelfsprekend zou moeten zijn maar tegenwoordig een uitzondering is.

Katja van Nieuwenhuizen

Snelle service, overzichtelijke rapportage

Snelle levering, helder rapport

Kasteel

Goede website. duidelijk. Makkelijk vergelijkbaar

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Voldeed aan de verwachtingen. En was snel binnen

Netherlands Islamic society

Goed zakelijk en snel

M

Nette tussenpersoon

wim van werkhoven

Beetje verbaasd over de korte lijnen in communicatie. prima. Deskundige taxateur dhr. w. van Beusekom, prettige man.
Het rapport zag er goed en professioneel uit.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Ja, mij vielen de goede vergelijkingen op van omliggende woningen met nagenoeg dezelfde omschrijving, maar het kan ook zijn dat dat de normale gang van zaken is tegenwoordig.

H. de Lincel

Taxateur heeft zich voor het bezoek al georiënteerd op de woning en zijn omgeving. Tevens had hij een aantal eerder verkochte woningen mee uit de nabije omgeving. Zeer nette en kundige taxateur .

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Zijn snel in het maken van een afspraak en de taxatie is dan ook op korte termijn uitgevoerd.

Lex Deetman

Uitstekende service en snelle reactie op taxatierapport.

Sterke punten Taxatievergelijk.nl

Grondige en zorgvuldige taxatie en uitstekende rapportage.

GG International

Erg blij met het vlotte verloop, Z makelaars was binnen een dag ingeboekt en leverde dezelfde avond het taxatierapport nog aan! Subliem.