Quirina Heutink

Nog maar 2 keer geweest zie nu al resultaat ! Erg blij mee.

Vooraf heb ik duidelijke informatie gekregen over de behandeling. Nu 2 x geweest en al zichtbaar resultaat. De behandeling gaat supersnel. Mn huid is erna even gevoelig maar het is heel goed te doen... Vooraf heb ik duidelijke informatie gekregen over de behandeling. Nu 2 x geweest en al zichtbaar resultaat. De behandeling gaat supersnel. Mn huid is erna even gevoelig maar het is heel goed te doen en Andy heeft goede middelen en tips voor de nabehandeling.

Professioneel, behulpzaam vriendelijk en snel

Wendy

Na een 3tal behandelingen is mijn polstatoeage fors vervaagd. Samen met Andy kwam ik erachter waarom ik spijt had van deze tattoo. Het was niet het kleine perfecte kunstwerk zelf echter de manier... Na een 3tal behandelingen is mijn polstatoeage fors vervaagd. Samen met Andy kwam ik erachter waarom ik spijt had van deze tattoo. Het was niet het kleine perfecte kunstwerk zelf echter de manier waarop deze niet leek te kloppen met de vorm van mijn arm. Dat ging mij irriteren. Andy stelde kritische vragen en kwam met een behandelplan. Om de 2 maanden laseren en de tattoo zou na 5 -6 behandelingen weg zijn. Je huid wordt verdoofd met een coolpack. Daarna volgt de laser. In 3 minuten klaar. Zeer deed het niet. De 3e keer voelde venijniger. Andy legde uit de de diepere lagen worden behandeld en dat gaf meer gevoel. Ik had voor het eerst kleine bloeduitstortinkjes. Middels een creme van de salon was mijn pols na 3 dagen genezen. Andy stuurt altijd een berichtje: hoe gaat het met je tattoo? Perfecte nazorg.
Overweeg je tot verwijdering van je tattoo?
Dan linea reacta naar Tattoo no more.

Oprechte zorg en nazorg na elke behandeling.
Bij Andy ben je geen klant maar een persoon en die krijgt het beste advies en zorg.

Elise

Fijn ontvangst en een heel mooi resultaat

Lieve mensen goed service mooi resultaat

Zeer goede ervaring. Ben al 2 x geweest en alleen maar een positief gevoel eraan overgehouden!

Top! Alles goed geregeld en heel professioneel

Kim Verhoeven

Nu 2 keer bij Andy geweest om mijn tattoo weg te laseren. De behandeling doet geen pijn en is binnen een paar minuten klaar. Na de eerste keer zag ik al verschil. Andy is heel behulpzaam en... Nu 2 keer bij Andy geweest om mijn tattoo weg te laseren. De behandeling doet geen pijn en is binnen een paar minuten klaar. Na de eerste keer zag ik al verschil. Andy is heel behulpzaam en gezellig! Ga vooral hierheen als je een tattoo wilt laten laseren 😊

Joan

Andy en Dex, zijn vriendelijke en getalenteerde mensen, die duidelijk op alle vlakken weten hoe zij op professionele wijze hun klanten benaderen en een behandeling op maat en naar wens toe kunnen... Andy en Dex, zijn vriendelijke en getalenteerde mensen, die duidelijk op alle vlakken weten hoe zij op professionele wijze hun klanten benaderen en een behandeling op maat en naar wens toe kunnen passen. Ik voelde mij direct op mijn gemak en door de duidelijk uitleg die Andy mij gaf, had ik ook direct het volste vertrouwen in de behandeling. Nu inmiddels 3 behandelingen verder en het resultaat is verbluffend!
Mocht je nog enige twijfel hebben over het weg laseren van je tattoo, zou ik je zeker eens een bezoekje aan ‘tattoo no more’ aanbevelen.

Tim

Iedere twee maanden kom ik mij netjes melden voor een laserbehandeling. Voor de behandeling krijg ik altijd een coolpack op mijn tattoo. Mijn huid reageert kennelijk nogal heftig vergeleken het... Iedere twee maanden kom ik mij netjes melden voor een laserbehandeling. Voor de behandeling krijg ik altijd een coolpack op mijn tattoo. Mijn huid reageert kennelijk nogal heftig vergeleken het tatoeëren. Ondanks de pijn krijg ik alle ruimte om te pauzeren of bij te komen. Kortom geweldige service en de kwaliteit van het laseren is ten top!

Klantvriendelijkheid ten top! Andy is super betrokken bij de wens van het verwijderen van de tattoo. Een aantal dagen na de behandeling altijd een appje of alles goed geneest en eventuele... Klantvriendelijkheid ten top! Andy is super betrokken bij de wens van het verwijderen van de tattoo. Een aantal dagen na de behandeling altijd een appje of alles goed geneest en eventuele aanvullende adviezen.

Ik ben positief verrast (!). Mijn tatoeage is na 3 behandelingen al erg vervaagd. De behandeling is pijnloos en voor mij iedere euro waard.

Andy is zeer klantvriendelijk en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Daarnaast is hij erg betrokken en makkelijk telefonisch te bereiken.

Luuk

Super ervaring gehad. Geheel pijnloos en de tattoo is helemaal weg. ( van te voren niet gedacht!)

Je wordt super ontvangen door Andy! Legt je goed uit wat en hoe die te werk gaat. Je kan hem ook altijd bellen voor vragen etc.