Lana Louan

Geweldig!! Ik ben helemaal tevreden met het resultaat. Andy is een geweldige kerel en levert fantastisch werk.

deskundig, hygiëne, goed resultaat en klantvriendelijk

Tanita

Een aantal jaar geleden heb ik een flinke tattoo laten zetten op mijn boven arm waar ik helemaal niet meer blij mee was en eigenlijk best verdrietig van werd als ik er naar keek. Ik bedekte mij... Een aantal jaar geleden heb ik een flinke tattoo laten zetten op mijn boven arm waar ik helemaal niet meer blij mee was en eigenlijk best verdrietig van werd als ik er naar keek. Ik bedekte mij bovenarm bewust met trainen en omkleden waar iemand bij was deed ik liever niet. Uiteindelijk de stap genomen en plande ik een intakegesprek in bij Tattoo no more. Ik voelde mij vanaf moment een onwijs op mijn gemak bij Andy. Hij vertelde mij eerlijk dat het een hele onderneming zou gaan worden, want ja... een hele boven arm tattoo vrij krijgen is niet niks. Ik ben nu 2 behandelingen verder en zie echt al super veel resultaat! Het is ook erg leuk om het verschil te zien tussen de behandelingen door.

Eerlijk advies, snel resultaat en fijne sfeer

Joop Visser

Ondertussen 2 behandelingen ondergaan. Zeer tevreden met het resultaat. Je wordt goed voorgelicht hoe de behandeling zal verlopen en hoe je de wonden moet behandelen. Ze zitten in een mooi schoon... Ondertussen 2 behandelingen ondergaan. Zeer tevreden met het resultaat. Je wordt goed voorgelicht hoe de behandeling zal verlopen en hoe je de wonden moet behandelen. Ze zitten in een mooi schoon pand. Ik zou een ieder aanraden om hier heen te gaan om hun tatoeages te laten verwijderen. En met de pijn valt het ook reuze mee. Mijn persoonlijke ervaring is, dat je meer pijn ervaart van een grote tatoeage te zetten dan deze weg te laseren.

klantvriendelijk,Goede service, Professioneel apparatuur, gratis koffie, gratis parkeergelegenheid en goed telefonisch bereikbaar.

Patricia Sariman

Ik heb 2 weken geleden mijn 5e behandeling gehad, bijna op de helft of misschien al op de helft! Pijnlijk? Nee dat valt echt mee!
Ben blij dat ik deze stap heb gemaakt 💪🏻
Twijfel je?...
Ben blij dat ik deze stap heb gemaakt 💪🏻
Twijfel je? Niet doen en ga gewoon, je zal er geen spijt van krijgen!

Tattoo no more verdient een dikke 10!

yasmine

6 behandelingen gehad en de tattoo is bijna verdwenen.
zeer tevreden over de service!
6 behandelingen gehad en de tattoo is bijna verdwenen.
zeer tevreden over de service!
Alles word goed uitgelegd en ik krijg altijd een berichtje na met de vraag hoe het gaat en hoe het er uit ziet na de behandeling.
Ik had heel erg mijn twijfels bij laseren maar Tattoo no More heeft het tegendeel bewezen!

goede service, kwaliteit is super en erg klantvriendelijk.

Ik kom nu een jaar om de 2 maanden bij Tattoo No More. En vanaf de eerste keer voel ik mij daar op mijn gemak. Andy heeft alles duidelijk uitgelegd over hoe het proces gaat verlopen en met welke... Ik kom nu een jaar om de 2 maanden bij Tattoo No More. En vanaf de eerste keer voel ik mij daar op mijn gemak. Andy heeft alles duidelijk uitgelegd over hoe het proces gaat verlopen en met welke tijd je rekening kunt houden. Vanaf de tweede x kon ik ook al echt resultaat zien. Het lijkt van te voren een enorm lange weg. Maar nu ik hem bewandel is het prima te doen. Het waren 2 best grote tattoos, en zijn nu al de helft zo donker. Straks kun je gewoon niet meer zien dat ze er ooit hebben gezeten. Ik kan bijna niet wachten.

Zeer klantvriendelijk door altijd de tijd en aandacht voor je te hebben en ook na de behandeling altijd bereikbaar voor eventuele vragen.

Sonny

Ik ben inmiddels 5x geweest voor een tattoo in de nek. De tattoo is bijna verdwenen, je ziet het bijna niet meer. Geen plekken of iets dergelijks. Het lijkt of er nooit een tattoo heeft gestaan.

Je kan er meteen terecht en zeer vriendelijke man

Angelie

Ik ben zeer tevreden! Dit is mijn 2de behandeling geweest ik moet zeker nog wel een paar behandelingen... maar ik moet zeggen ik ben er onwijs blij mee vooral het resultaat elke keer na de... Ik ben zeer tevreden! Dit is mijn 2de behandeling geweest ik moet zeker nog wel een paar behandelingen... maar ik moet zeggen ik ben er onwijs blij mee vooral het resultaat elke keer na de behandeling en herstellen enzo. Super!! En Andy hij is ook heel klantvriendelijk! Tattoo No More... zeker een aanrader!!

Geweldig, blij ermee!!!

Kailey

Ik heb nu 3 behandelingen gehad bij Andy. Ik heb de behandelingen zeer goed ervaren, ook ik was bang dat ik littekens over zou houden maar dit is NIET het geval. Mijn tattoo geneest goed en is nu... Ik heb nu 3 behandelingen gehad bij Andy. Ik heb de behandelingen zeer goed ervaren, ook ik was bang dat ik littekens over zou houden maar dit is NIET het geval. Mijn tattoo geneest goed en is nu al een stuk minder te zien! Ik zou iedereen aanraden om hierheen te gaan als iemand een tattoo weg zou willen laseren!

Andy heeft alles eerst aan mij uitgelegd. Hele aardige man! Stelt je gerust.

Denise

Aantal jaar geleden voor het eerst naar Tattoo No More geweest voor het verwijderen van een tattoo op mijn onderrug. Het proces duurde wat langer doordat de tattoo heel dik was gezet maar... Aantal jaar geleden voor het eerst naar Tattoo No More geweest voor het verwijderen van een tattoo op mijn onderrug. Het proces duurde wat langer doordat de tattoo heel dik was gezet maar uiteindelijk is deze helemaal verwijderd! Je ziet er helemaal niks meer van. Geen littekens oid. Heel netjes gedaan. Alsof er nooit iets heeft gezeten!!
Vorige maand weer terug gekomen om ook een anderen tattoo op mijn borst te laten verwijderen. Ik dacht dat dit best pijn zou doen maar voelde er helemaal niets van. Andy stelt je ook echt gerust en neemt de tijd voor je. In april moet ik voor een 2e sessie en weet nu al dat dit net zo mooi verwijderd gaat worden als bij mijn vorige tattoo. Het duurt even maar dan heb je ook wat.
Waarom ik kies voor Tattoo No More?
De prijs en kwaliteit zijn erg goed, vriendelijke eigenaren, schone ruime zaak, je voelt je er erg op je gemak en bent in goede handen.

Kwaliteit vriendelijkheid service