Pooh

Andy is heel vriendelijk en verteld je alles wat je moet weten. Hij vraagt na de behandeling hoe het gaat. Tot nu toe goed, zichtbaar resultaat. Andy zorgt ervoor dat de behandeling minder pijnlijk... Andy is heel vriendelijk en verteld je alles wat je moet weten. Hij vraagt na de behandeling hoe het gaat. Tot nu toe goed, zichtbaar resultaat. Andy zorgt ervoor dat de behandeling minder pijnlijk is.

Klantvriendelijk en resultaat

Reactie Tattoo no more:

Thanks Pooja!

RM

De service is uitstekend. Zeer duidelijke uitleg over wat je kan verwachten en hoe het hele proces in elkaar steekt. Een week na elke behandeling altijd een appje, met de vraag of alles goed gaat... De service is uitstekend. Zeer duidelijke uitleg over wat je kan verwachten en hoe het hele proces in elkaar steekt. Een week na elke behandeling altijd een appje, met de vraag of alles goed gaat met de tattoo, zeer netjes! Blijven smeren zoals verteld wordt en je lichaamsdeel ziet er weer uit alsof er nooit een tattoo is geweest, bedankt!

Professioneel en eerlijk. Top kwaliteit werk!

Reactie Tattoo no more:

Jij reuze bedankt voor je attente review! Doet me goed...

Joëlle

Superveel pijn doet het niet, het is net of je tegen een brandnetel bent gelopen, maar dan iets langer. De pijn valt dus echt mee en de resultaten al na 1 keer zichtbaar. Bij de één duurt het langer... Superveel pijn doet het niet, het is net of je tegen een brandnetel bent gelopen, maar dan iets langer. De pijn valt dus echt mee en de resultaten al na 1 keer zichtbaar. Bij de één duurt het langer dan bij de ander voor de tattoo weg is, maar dat ligt aan de tattoo en niet aan de kunde van Andy.

Zeer vriendelijk en laat je goed op je gemak voelen.

Diane

1ste keer vond ik heel spannend, maar Andy stelt je gelijk op je gemak. Hij legt alles goed uit wat er gaat gebeuren. En blijft in contact met je. Ik dacht dat het heel pijnlijk zou zijn maar het... 1ste keer vond ik heel spannend, maar Andy stelt je gelijk op je gemak. Hij legt alles goed uit wat er gaat gebeuren. En blijft in contact met je. Ik dacht dat het heel pijnlijk zou zijn maar het valt alles mee. En het geneest erg snel als je goed blijft smeren. Na een aantal behandelingen zie ik al duidelijk verschil.

Klantvriendelijk, goede service en goede kwaliteit

Talitha Naomi

Bij de intakegesprek werd alles goed uitgelegd, mijn behandeling is snel en het doet bij mij echt geen zeer. Andy is altijd vriendelijk en doet altijd met een lach de deur open! Er wordt altijd nog... Bij de intakegesprek werd alles goed uitgelegd, mijn behandeling is snel en het doet bij mij echt geen zeer. Andy is altijd vriendelijk en doet altijd met een lach de deur open! Er wordt altijd nog contact na de behandeling gehouden hoe gaat met je en met de tattoo. Ik raad het zeker aan om hier je behandelingen te nemen !!

- Dat er contact wordt gehouden na de behandeling
- uitleg hoeveel behandelingen je nodig hebt
- uitleg over de na zorg en wat het doet.

Galahad Samson

Andy is een vakman! Behandeling loopt precies zoals hij aangeeft en het resultaat verloopt naar wens. Zou absoluut niemand anders aanraden, Andy is je oplossing!

Goede communicatie en begeleiding.

Nando

Ik zelf heb den grote tattoo waar ik een gedeelde van weg wou halen inmidels heb ik meerde behandelingen achter de rug ongeveer 4. Je ziet de tattoo duidelijk weggaan. Me tattoo/ me huid geneest... Ik zelf heb den grote tattoo waar ik een gedeelde van weg wou halen inmidels heb ik meerde behandelingen achter de rug ongeveer 4. Je ziet de tattoo duidelijk weggaan. Me tattoo/ me huid geneest steeds goed. Ik heb geen last van zichtbare plekke en litekens. Zodra de sessie begint word je huid goed afgekoeld het lijkt er inderdaad op dat iemand een elestiek tegen je aan doet maar de pijn valt wel mee en het gaat heel snel. Als je een tattoo wilt weg halen raad ik je het zeker aan om hier een tattoo te verwijderen.

Open en eerlijk over wat er kan en hoe een behandeling in zijn werk gaat. Klantvriendelijk kwaliteit en service geef ik een 10

Diana

Ben heel blij dat ik bij Andy terecht ben gekomen. Zou hem ook zeker iedereen aanraden. Hij is heel vriendelijk en stelt je op je gemak. Ook de dag nadat je bent geweest stuur hij je een app hoe het... Ben heel blij dat ik bij Andy terecht ben gekomen. Zou hem ook zeker iedereen aanraden. Hij is heel vriendelijk en stelt je op je gemak. Ook de dag nadat je bent geweest stuur hij je een app hoe het met je gaat. Was de eerste keer beetje zenuwachtig hoe de pijn zou zijn maar dat valt echt alles mee.

Vriendelijk, deskundig, en voel me er elke keer weer op me gemak.

Cor

Andy geeft je vanaf de eerste intake tot aan de (laatste) behandelingen deskundig en eerlijk advies. Hoewel de behandeling heel snel, en in mijn geval, pijnloos (toegegeven…met behulp van wat... Andy geeft je vanaf de eerste intake tot aan de (laatste) behandelingen deskundig en eerlijk advies. Hoewel de behandeling heel snel, en in mijn geval, pijnloos (toegegeven…met behulp van wat verdovende creme) voorbij gaat neemt hij toch de tijd voor je en beantwoord hij al je vragen. Ook de nazorg in de vorm van hoe het behandelde oppervlak te verzorgen (goed insmeren met de juist creme) en vragen hoe het verloop van de behandeling van de dag (ervoor) is, laat niets te wensen over. Ik ben vier behandelingen verder en heb buiten 1 keer een heel klein beetje schraler gevoel aan de huid nooit klachten gehad. Na een foto naar Andy gestuurd te hebben gaf hij mij het advies nog even goed door te blijven smeren. Hierna was ik alweer snel 100% klachten vrij. Geen valse beloftes en een tot nu toe goed resultaat. Ik kan geen punten ter verbetering verzinnen!

Klantvriendelijkheid, kwaliteit en service. Alles perfect in orde

Sabine

Andy legt de eerste keer precies uit wat er gaat gebeuren zodat je niet voor een verassing komt te staan. Hij stemt het behandelplan met je af zodat je weet wat je te wachten staat. De behandeling... Andy legt de eerste keer precies uit wat er gaat gebeuren zodat je niet voor een verassing komt te staan. Hij stemt het behandelplan met je af zodat je weet wat je te wachten staat. De behandeling klinkt heel heftig maar valt echt mee de pijn is echt te doen door het koelen wat Andy tussen door doet. Na de behandeling voel je een beetje branderig gevoel maar dat trekt al snel weg. Je krijg way blaartjes maar als je dit goed verzorgd en de nabehandeling opvolgt zoals er wordt uitgelegd valt dit ook echt mee. Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling je ziet echt dat de tattoo verdwijnt. Ik heb alle vertrouwen in Andy

Ervaring en behandeld alleen als het echt kan!